زمان جاري : سه شنبه 29 خرداد 1403 - 7:51 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
حذف برنامه های اندروید
لطفا صبر کنید ...

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

~~~~~~ قوانین کلی انجمن+تالار های مهم+تاپیک های مهم~~~~~~


~~~~~~ عضویت در انجمن~~~~~~

آندرویدک تبلیغات
ارسال پاسخ جديد
حذف برنامه های اندروید
تعداد بازديد : 134
saraamini
آفلاين



ميزان امتياز : reputation_pos.png (8×10)
ارسال‌ها : 4
عضويت: 1 /8 /1396
حذف برنامه های اندروید

حذف برنامه هایی که حذف نمیشوند اندروید
فناوری و تکنولوژی:دانلود و نصب نرم‌افزارهای اندرویدی معمولا بسیار ساده و راحت است! به راحتی وارد نرم افزارهایی همچون Google Play، بازار و … شده و با انتخاب نرم افزار مورد نظر خود، آن را به طور رایگان نصب و یا اقدام به خرید آن می‌کنید. حذف و یا uninstall کردن این برنامه‌ها نیز معمولا سخت نبوده و به راحتی انجام می‌شود. دیر یا زود کاربران سیستم عامل اندروید، از تعداد بالای نرم افزارهای نصب شده خسته شده و یا دیگر نیازی به برخی از آن‌ها ندارند، به همین دلیل اقدام به حذف آن‌ها می‌کنند! اما در این میان گاهی می‌شود که برخی از این برنامه‌ها سر ناسازگاری گذاشته و حذف نمی‌شوند! در اکثر موارد این اتفاق دو دلیل بیشتر ندارد:
1- نرم افزار به عنوان Administrator فعال شده است.
حتما می‌دانید که نرم افزارهای و دسترسی‌های موردنیازشان به هیچ وجه به یکدیگر شبیه نیستند. برخی از آن‌ها نیاز به دسترسی خاصی نداشته و پس از نصب به راحتی فعال شده و کار می‌کنند؛ اما برخی دیگر هستند که در هنگام نصب از شما درخواست دسترسی به اطلاعات اصلی گوشی و دیتابیس های موجود را دارند تا بتوانند به درستی کار کنند. در این میان تعدادی از نرم‌افزارها نیز هستند که از شما دسترسی مدیر سیستم را طلب می‌کنند، یعنی بتوانند پسورد انتخاب کنند، گوشی شما را قفل کرده و یا قفل آن را باز کنند، location شما را داشته باشد و بسیاری از دسترسی‌های این‌چنینی!
طبیعی است که بعد از نصب این‌چنین نرم افزارهایی تا از آن‌ها دسترسی مدیریتی اسمارت فون خود را نگرفته باشید، قادر به حذف آن از روی گجت خود نیز نخواهی بود! اما برای این کار باید چه‌کار کنید.
ابتدا به منوی Setting رفته و بعد گزینه Security و سپس گزینه Device administrator را لمس نمایید. اگر دیدید که در این قسمت نرم افزار مورد نظر شما وجود داشته جلوی نام آن تیک خورده است، آن را غیر فعال سازید. هم اکنون می‌توانید به راحتی به قسمت مدیریت برنامه‌ها رفته و نرم افزار مورد نظر خود را uninstall کنید.
سه شنبه 16 آبان 1396 - 17:48
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


تبلیغات تبلیغات

براي تبادل لوگو با حریم آسمانی کليک و شرايط را مطالعه کنيد
حریم آسمانی از سال 1390 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا قدمی هر چند کوچک ولی استوار برای اعطلای نام حجاب در جامعه ایرانی بردارد

harimeasmani.IR

کپي برداري از مطالب و قالب حرام است و پيگرد قانوني دارد