loading...
حریم آسمانی | سایت تخصصی حجاب و عفاف
آخرین ارسال های انجمن
حســین عزتی بازدید : 572 1393/12/17 نظرات (0)


محور اول: محوری که سریع دیده می شود حجاب بدنی است، که برخی متاسفانه حجاب را منحصر به آن می دانند. مخاطب این مرحله بیشتر زنان هستند چون جاذبه های زنانه در بیولوژیک آن ها دیده می شود.


محور دوم: حجاب در نگاه است که بیشتر به مردان اشاره می کند، چون محرک های ویژه مردان در نگاه است.


محور سوم: حجاب در گفتار است که باز تاکید بیشتر به زنان است، زیرا زیبایی گفتاری در زنان است. برای همین لالایی گو ها و پیجر ها زنان هستند.


محور چهارم: حجاب فکر و خیال است. من در خیال خودم و در احساس خودم حق ندارم به نامحرم بپردازم. برخی در ظاهرشان حجاب را رعایت می کنند اما در خیالشان نه. مصونیت حقیقی این است که در درون خودم، خود را مدیریت کنم.


محور پنجم: حجاب در رفتار است. به قول شهید مطهری (ره) در رفتارت نشانه دار و زبان دار نباش! که نامحرم را به خود جلب کنی. تعاملاتت نباید با پالس جنسی همراه باشد.


حجاب همه ی این ها را در بر می گیرد که در هر جای دنیا و هر زمانی باید رعایت شود

برگرفته از صحبتهای خانم نیلچی زاده


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ورژن جدید حریم آسمانی را چطور میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 2057
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 504
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,450
  • بازدید ماه : 4,327
  • بازدید سال : 33,058
  • بازدید کلی : 4,043,269
  • کدهای اختصاصی


    جشن تولد ستاره ها - حریم آسمانی


    کد بنر جشن ستاره ها

    همراهان حریم آسمانی






    PageRank


    آلکسا سایت حریم آسمانی


    حمایت می کنیم