loading...
حریم آسمانی | سایت تخصصی حجاب و عفاف
آخرین ارسال های انجمن
حســین عزتی بازدید : 758 1391/07/05 نظرات (2)

سلام ای بهترین کلام و ای کلام بهترین
همیشه تو بال ما حرف می زدی و اینبار من می خواهم با تو حرف بزنم. می دانم. می دانم و شرمسارم
من هیچ وقت آنچنان که شایسته ی عظمت توست، به گفته هایت توجهی نکرده ام. اما تو همیشه مشتاق من بوده ای.
مشتاق بودی که رحمت خدا را بر من نازل کنی
آنجا که گفتی
مشتاق بودی که هدایت شدم. هدی و رحمة للمؤمنین
مشتاق بودی که ارزشمند باشم. گفتی عفیف باشند تا ارزش آنها شناخته شود و کسی مزاحمشان نشود
تو به من اشتیاق داری و من به سعادت خودم بی میل هستم. که اگر به وجود خویش اهمیت می دادم، تو را مهجور نمی گذاشتم. تویی که دستگیر دنیا  آخرت منی.
اگر خو.یش را دوست می داشتم، تن خویش را هیزم آتش قهر الهی نمی ساخت. خویش را برای غیر نمی آراستم و حرمت خالق زیر پا نمی گذاشتم.
اگر بر خویش رغبت داشتم، گوشت مردار نمی خوردم و از غیبت بیزاری می جستم. سر به کار خویش وامیداشتم و در امور دیگران تجسس نمی کردم. که تو سعادت دین و دنیای من را در این می دانستی اما...
من درونم را از گوشت برادران مرده آکندم!
 شبهای قدر تو را بر سر می گیرم تا رحمت خداوند را بر خویش نازل کنم . کاش یادم بماند و همیشه بر سر بگیرمت تا جاذب رحمت الهی باشی و مانع باران وسوسه های شیطانی
کاش یادمم بماند تو همیشه می توانی شفاعتم کنی. تنها من هستم که باید به سوی تو برگردم. تو که همیشه در انتظار من هستی
وَلَوْ أَنَّهُمْ إِذ ظَّلَمُوا أَنفُسَهُمْ جَاءُوكَ فَاسْتَغْفَرُوا اللَّـهَ وَاسْتَغْفَرَ لَهُمُ الرَّسُولُ لَوَجَدُوا اللَّـهَ تَوَّابًا رَّحِيمًا ﴿٦٤نساء﴾

دلنوشته اختصاصی وبلاگ حریم آسماتی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نگین آفرینش در تاریخ 1391/07/15 و 16:01 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
ممنون از حضور و نظرتون در وبلاگم
وبلاگ مفیدی دارید
بنده شما را با نام حریم آسمانی لینک کردم در صورت تمایل من رو با نام نگین آفرینش لینک کنید
یا علی (ع)

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1391/07/05 و 10:38 دقیقه ارسال شده است

سلام
میهن بیت یه سایته که می تونی توش فایل هاتو آپلود کنی و لینک دانلود مستقیم بگیری .

مثلا اگه می خوای توی پستت تصویر بزاری ، می تونی اون تصویرو توی میهن بیت آپلود کنی و لینک دریافت کنی .

میهن بیت - www.mihanbit.com


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ورژن جدید حریم آسمانی را چطور میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 2057
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,005
  • بازدید ماه : 3,882
  • بازدید سال : 32,613
  • بازدید کلی : 4,042,824
  • کدهای اختصاصی


    جشن تولد ستاره ها - حریم آسمانی


    کد بنر جشن ستاره ها

    همراهان حریم آسمانی






    PageRank


    آلکسا سایت حریم آسمانی


    حمایت می کنیم