loading...
حریم آسمانی | سایت تخصصی حجاب و عفاف
آخرین ارسال های انجمن
حســین عزتی بازدید : 800 1395/06/07 نظرات (1)

ما اینجا اگه از چادر صحبت میکنیم،
اصلا منظورمون این نیست که هیچ حجابی جز چادر رو قبول نداریم

↩️همه ی حجاب ها اگه حجاب کامل باشن عالی هستن ...

🔹اما حرف ما اینجا اینه که ما دنبال حداقل ها نیستیم...
حجاب اگه حداقلی باشه دیگه نمیشه دوستش داشت یا بهش افتخار کرد
👈 مثلا هیچ کس نمیتونه بگه من نمازامو تند تند میخونم، آخر وقت میخونم و از روی رفع تکلیف میخونم که خونده باشم ولی من عاشق نمازمم..
اما کسی که نماز با توجه میخونه ، نماز اول وقت میخونه، نماز قشنگ میخونه میتونه بگه نماز رو دوست دارم...

بین حجاب ها ، چادر هم همین حالت رو داره.. چون حجاب برتره میشه دوستش داشت...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط faeze در تاریخ 1395/08/27 و 13:22 دقیقه ارسال شده است

با اجازه شما من تو اینستاگرام یک پیج درست کردم در مورد حجاب که از مطالب شما استفاده میکنم و اسم سایتتون رو هم داخلش قرار دادم اگر ایرادی داره لطفا بهم بگین؟
پاسخ : سلام مشکلی نداره


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ورژن جدید حریم آسمانی را چطور میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 2057
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 958
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,904
  • بازدید ماه : 4,781
  • بازدید سال : 33,512
  • بازدید کلی : 4,043,723
  • کدهای اختصاصی


    جشن تولد ستاره ها - حریم آسمانی


    کد بنر جشن ستاره ها

    همراهان حریم آسمانی






    PageRank


    آلکسا سایت حریم آسمانی


    حمایت می کنیم