loading...
حریم آسمانی | سایت تخصصی حجاب و عفاف
آخرین ارسال های انجمن
حســین عزتی بازدید : 6476 1392/04/24 نظرات (45)


با سلام اولین مطلبی که در مورد نفی چادر و حجاب از دیدگاه منتقدان گذاشتم با انتقادهای فراوانی (البته در کنار استقبال بیشتر) روبه رو شد ولی باتوجه به رسالتی که داریم دومین مطلب از همین سری رو امروز قرار میدم :

من از چادر بدم میاد چون چادر بهم نشون می ده که خودم نمی تونم برای خودم تصمیم بگیرم یا باید خودمو زیرش قایم کنم یا اینکه یه مرد بیاد ازم دفاع کنه. در حالی که خودم قدرت دفاع دارم.
من از چادر بدم میاد چون چادر رو به منزله ی انکار کردن بدنم می دونم. و این انکار هویت من رو هم تحت شعاع قرار می ده.
از چادر بدم میاد چون بهم می گه من  برای مرد ها فقط یه موجودی ام که پا به این دنیا گذاشتم تا فقط یه سرویس دهنده ی جنسی باشم. و چادر فقط مالکیتوشونو بیشتر می کنه.چادر به من نشون می ده فقط زن یک مردم اما بهم نشون نمی ده که آدمم.
از چادر بدم میاد چون دلم می خواد آزادانه زندگی کنم و نفس بکشم.
بدم میاد چون دلیلی نداره برای حجاب داشتن چادر سرم کنم.
از چادر بدم میاد چون سیاه و زشته.چون تو گرما یه جور آدمو اذیت می کنه تو سرما و برف هم یه جور دیگه.
همشو صادقانه گفتم.

خب مطالعه کردید ؟ این هم برای خودش یه نظره

اما چادر به خودی خود یعنی در خلاف مسیر و جریان آب شنا کردن پس یعنی خودت برای خودت تصمیم گرفتی و در این تصمیم قاطعی چون همرنگ جماعت نشدی و سربلندی

نه اگر زندگی حضرت زهرا (س) را مطالعه کرده باشی هرگز نمیگی که چادر قدرت دفاعی و ازت میگیره و ضعیفت میکنه چون حضرت زهرا با همون چادر مثل یک کوه پشت در ایستاد و از ولایت ( که علی (ع)) بود دفاع کرد

تو جواهراتتو از دست دزدها توی گاوصندوق قایم میکنی ؟ یا از اونها محافظت میکنی ؟ تو زیر چادر قایم نمیشی بلکه از گوهر وجودت حفاظت میکنی

مروارید تو صدف انکار نمیشه با ارزش میشه و زیبا و با سختی دست یافتنی میشه و دست هرکس و ناکسی بهش نمیرسه بدن تو هم زیر چادر انکار نمیشه بلکه با ارزش و قیمتی میشه

چادر تو هویت توست هویت اینکه تو هرجایی نیستی و مالک داری ولی مالکیتی که خداییست نه زمینی تو با چادر خودتو در اختیار خدا میزاری نشون میدی که بنده گوش به فرمان خدایی و هرکاری براش میکنی برای ثابت کردن این هم با گرمای تابستون و عرقهاش وبا  زمستون و برف وگل و باروناش رفیقی

چادر چون سیاهه قشنگه وگرنه که توفیقی نداشت ... بخدا منم همشو صادقانه گفتم

والسلام


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمدعلی در تاریخ 1396/11/08 و 12:15 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت همه خانوم های خوب .همه میدانند که تنها چادر ملاک خوبی نیست خیلی چیزهای دیگه باید باشد تا یک انسان خوب باشد .
ولی صحبت سر بهترین هاست برای یک آقا پوشش مناسب یک پوششی کامل هست که نه چسب باشد و نه زننده و برای یک خانم هم همینطور . بعضی از خانوم ها چادر می پوشند که از خیلی بی چادر ها زننده تر هستند ، پس ملاک به نظر من پوشش صحیح هست حالا این پوشش صحیح در غالب چادر راحت تر ممکن می شود .
و همه ما میدانیم که جواهر را برای مصون بودن از دست سارقان و سودجویان در گاوصندوق ها از چشم همه پنهان میکنند و هر چه اجناس بی ارزشتر باشند بیشتر در معرض دید قرار دارند . خداوند کریم و حکیم برای اینکه برای خانومها ارزش بسیار قائل هست و می خواهد به همه بفهماند که این مخلوق چقدر باارزش هست دستور حجاب داده است تا به یک خانوم هرچشم ناپاکی نیافتد . روی یک ماشین گران قیمت چادر می کشند نه روی یک ماشین اوراقی و کم بها .
پس دختر خوب و خانوم محترم با پوشش صحیح خود از نگاه های هرز و چشمان هوس باز مردان بی هویت خودت را رها ساز تا هم خود را از انرژی منفی این نگاه های بد و ...رها سازی و هم خداوند و امام زمان عجل الله تعالی را دعاگوی خویش نمایی.
آقا جانم جهنم من زمانی است که از نگاه شما بیافتم ، مرا چه نیاز به نگاه غیر آنهم چه نگاهی که پر است از وسوسه و تحقیر و .....
جهت سلامتی و تعجیل فرج قطب عالم امکان حضرت صاحب الامر آقا امام زمان از دعا و صلوات فراموش نشود .

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1396/07/15 و 21:24 دقیقه ارسال شده است

سلام واقعا برات متاسفم که درباره چادر این افکارو داری
من ی چادری ام هه چادر هم ازت بدش میاد فک میکنی کی هستی چادر عشقه منه باهاش زندگی میکنم من از 7 سالگی تا الان ک 14 سالمه چادر دارم
هه فک چی میکنی توش خفه میشی اره پس نپوش سیاه و زشته امال ارامشی ک ادم میده بیشتر از این رنگه زشته
افکارت شبیه ی ایرانیه
چرا نمیگم غربی چون غربی ها دارن حجابو تو تک تک افراد پیاده میکنن این راهی ک در پیش داری اخرش به بن بست میخوری
یا پاکیت رو از دست میدی یا مث ی پول مثلی وسیله دست ب دست میچرخی
مرداهم فقط ب خاطر جسممون نیس ک مارو میخوان نمیگم همه چادری ها خوبن بعضیام هستن که چادرو ب اجبار سرشون کردن مردایی هم هستن که خانم های محجبه رو به خاطر روج پاکشون میخوان
البته هرکی نظری داره میخوای چادر هم نپوشی یا ی مانتو و شال هم میتونی خوب خودتو بپوشونی
ولی چادرو زیر سوال نبیر للللللطفففاااااااااااااااااااا

این نظر توسط رفیق فاب چادرم در تاریخ 1396/06/08 و 19:34 دقیقه ارسال شده است

واقعا متاسفم براتون باطرز های فکراتون اگه میدونستین چه اذتی داره که چادر بپوشی این افکار های پوچ و بیهوده رو دور بریزید یعنی پی این حرفا ما چادری ها ازادی کی گفته که داخل چادر کسی ازاد نیس من خودم چادرام 14 سالمه از دوم ابتدایی تا الان هم دارم چادر میپوشم تموم اقوام دور و نزدیک و خانوادم میخواستن چادر رو ازم بگیرن دختران چادری همیشه ازاد اند شاید بعضیا دارن بااجبار میپوشن ولی به نظر من این چادر این مایه افتخارمه ااااهای دختر خانومی که از چادر بدت میاد فکر نکن که ما از جامعه عقب موندیم ما از همه شما بیشتر بلدیم سیاهی چادر من به هزار تای مانتو های چسبون که اسمش بلوزه یه ساپورت هه بهتره دربارش هیچی نمیگم فکر نکن که ما قدرت دفاع نداریم به خددااا قسم همین چادر که الان زیر سوال بردینش گویای همه دفاع ها در مورد موضوع های متفاوت هست مواظب خودت باش خانوم جان که یه وقت حرف دیگه ای در مورد پادر و موض.وع های مرتبطش زدی خودت میدونی روز قیامت و سوال هایی که درمورد حجاب میپرسن البته اگه بهش اعتقاد داری هه ومعلومه اصلا نداری واونی که اسمتو نوشتی خسته لعنت به خودت چرا لعنت به ما میفرستی اره ما کلاغای شهرمونیم تو وامثال تو دارین میگین ولی اره ما خونه داریم و همیشه کلاغ هارو از شهر بیرون میکننین درسته ما یه خونه تو قلب فاطمه زهرا مادر پهلو شکستم که نیست و نمیبینه که درموردش چی میگن مهتاب و بقیه اونایی که بر ضد ماچادری ها حرف زدین خودتون میدونید و خداتون من توی گرما و هم توی سرما پادر میپوشم میدونید چرا پون این گرما میارزه که پیش خدات و امام زمانت عزیز باشی البته اگه اینارو قبول داشته باشید ک ههه فکر نکنم اعتقاد داشته باشید نمیخواستم اینو بگم ولی میگم خیلی براتون متاسفم خیلی خیلی خخخخخخیلییییییییی
خیلی معذرت میخوام خدا جونم چقد صبوری تو در مقابل این همه تهمت ای خدا صبرم تموم شده خودتت کمکم کن

این نظر توسط مهتاب در تاریخ 1396/03/21 و 19:26 دقیقه ارسال شده است

حرف دل دوستانی که موافق حجاب برتر هستن وبا اختیار واز روی عشق وعلاقه آن را انتخاب نموده اند و محدودیت های آزادی آور اون رو به جون خریدن.ﺑﺒﯿﻦ ﻋﺰﯾﺰﻡ !ﺷﻤﺎ ﺧﺎﻧﻢ ﺧﻮﺵ ﺗﯿﭙﯽ ﮐﻪ ﺗﻮ ﻣﺘﺮﻭ ﻣﻨﻮ ﭼﭗ ﭼﭗ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﯽ!!!ﺑﺒﯿﻦ ﻋﺰﯾﺰﻡ ...ﻓﮑﺮ ﻧﮑﻦ ﻣﻦ ﮐﻪ ﭼﺎﺩﺭ ﺳﺮَﻣﻪ ﻋﻘﻠﻢ ﻧﻤﯿﺮﺳﻪ ﮐﻪ ﺁﺩﻡ ﺑﺎ ﻣﺎﻧﺘﻮ ﺭﺍﺣﺖ ﺗﺮ ﻭ ﺁﺯﺍﺩ ﺗﺮ ِ !ﻓﮑﺮ ﻧﮑﻦ ﺯﯾﺮ ﭼﺎﺩﺭﻡ ﮐﻮﻟﺮ ﮔﺎﺯﯼ ﺭﻭﺷﻦ ِ ﻭ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﮔﺮﻣﺎ ﻋﯿﻦ ﺧﯿﺎﻟﻤﻢ ﻧﯿﺴﺖ!ﺧﯿﻠﯽ ﻫﻢ ﮔﺮﻡ ِ ! ﮔﺮﻣﻪ ﭼﯿﻪ، ﺩﺍﻏﻪ ﺍﺻﻦ!ﺍﻭﻧﻢ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﺑﺎﺷﯽ ﻭ ﮐﻠﻪ ﺍﺕ ﺩﺍﻍ ﺷﻪ ﺍﺯ ﺷﺪﺕ ِ ﺟﺬﺏ ﻧﻮﺭ ﺧﻮﺭﺷﯿﺪ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺭﻧﮓ ﭼﺎﺩﺭ ...ﻣﻦ ﺍﮔﻪ ﻣﻮﻫﺎﻡُ ﻣﺜﻞ ﺗﻮ ﻧﻤﯿﺬﺍﺭﻡ بيرون ﻓﮑﺮ ﻧﮑﻨﯽ ﮐﭽﻠﻢ ﻫﺎﺍﺍﺍ! ﺧﻌﻠﯽ ﻫﻢ ﻣﻮ ﺩﺍﺭﻡ!! ﺗﺎﺯﻩ ﺍﺯ ﻣﻮﻫﺎﯼ ﺧﯿﻠﯿﺎﺗﻮﻧﻢ ﺧﻮﺷﮕﻞ ﺗﺮ ِ !ﻻ‌ﮎ ِ ﻗﺮﻣﺰ ﻧﻤﯿﺰﻧﻢ ﻓﮑﺮ ﻧﮑﻨﯽ ﺳﺮ ﺩﺭ ﻧﻤﯿﺎﺭﻡ ﻻ‌ﮎ ﭼﯽ ﭼﯿﻪ ﻫﺎ! ﺑﯿﺎ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ ﺑﺒﯿﻦ ﻫﺮ ﺭﻧﮕﯽ ﻻ‌ﮎ ﺑﺨﻮﺍﯼ ﺩﺍﺭﻡ و استفاده میکنم.ﺧﻮﺑﻢ ﺑﻠﺪﻡ ﺑﺰﻧﻢ!ﺑﺒﯿﻦ ﻋﺰﯾﺰﻡ!ﻣﺎﻧﺘﻮﯼ ﺁﺳﺘﯿﻦ ﺳﻪ ﺭﺑﻊ ﺍﺕ ﭼﻘﺪ ﺧﻨﮏ ِ ﻭﺍﺳﻪ ﺗﺎﺑﺴﺘﻮﻥ ... ﻣﻦ ﻣﺮﯾﺾ ﻧﯿﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺁﺳﺘﯿﻦ ِ ﮐﻮﺗﺎﻩ ِ ﻣﺎﻧﺘﻮﻡ ﺳﺎﻕ ﺩﺳﺖ ﻣﯿﮑﻨﻢ ... ﺗﺎﺯﻩ ﺍﯾﻨﻘﺪﻡ ﮔﺮﻡ ﻣﯿﺸﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﭽﺴﺒﻪ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ... ﺁﺩﻡ ﺩﺳﺘﺶ ﺧﺎﺭﺵ ﻫﻢ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ!ﭼﺎﺩﺭ ﺳﺮ ﮐﺮﺩﻥ ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺨﺘﻪ! ﺍﯾﻨﮑﻪ مثلاً ﺗﻮ ﺷﻠﻮﻏﯽ ِ ﻣﺘﺮﻭ ﭼﺎﺩﺭﺗﻮ ﺍﺯ ﻻ‌ﯼ ﺟﻤﻌﯿﺖ ﺟﻤﻊ ﮐﻨﯽ ﻭ ﻣﻮﺍﻇﺐ ﺑﺎﺷﯽ ﯾﮑﯽ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﻣﯿﺸﻪ ﭼﺎﺩﺭﺗﻮ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺵ ﻧﺒﺮﻩ!ﻓﮑﺮ ﻧﮑﻨﯽ ﭼﺎﺩﺭ ﺳﺮ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﭼﻮﻥ ﻣﺎﻧﺘﻮﯾﯽ ﮐﻪ ﺯﯾﺮ ﭼﺎﺩﺭ ﺗَﻨَﻤﻪ ﺯﺷﺘﻪ! ﻧﭻ!خیلی هم قشنگ و خوش فرم و شیکه اتفاقا! ﺍﻣﺎ ﺗﻮ ﻧﻤﯿﺒﯿﻨﯽ ﺍﺵ...ﺣﺎﻻ‌ ﻣﺎﻧﺘﻮ ﻫﯿﭽﯽ.... ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ ﭼﺎﺩﺭ ﻣﺸﮑﯽ ﭼﻘﺪﺭ ﮔﺮﻭﻥ ﺷﺪﻩ؟؟؟!!! ﺑﺨﻮﺍﯼ ﺣﺴﺎﺏ ﮐﺘﺎﺏ ﮐﻨﯽ ﺳﺮ ﻧﮑﺮﺩﻥ ﺍﺵ ﺑﻪ ﺻﺮﻓﻪ ﺗﺮﻩ!ﻭﺍﻻ‌ ﻣﻨﻢ ﻣﯿﻔﻬﻤﻢ ﺁﺩﻡ ﻭﻗﺘﯽ ﺷﺎﻝ ﺷﻮ ﺷُﻞ ﺳﺮ ﮐﻨﻪ ﮐﻠﯽ ﻫﻮﺍ ﻣﯿﺎﺩ ﻭ ﻣﯿﺮﻩ ﻭ ﺧﻨﮏ ﻣﯿﺸﻪ...ﻣﯿﻔﻬﻤﻢ ﻭﻗﺘﯽ ﺭﻭﺳﺮﯼ ﻣﻮ ﻟﺒﻨﺎﻧﯽ ﻣﯿﺒﻨﺪﻡ ﺑﻪ ﺣﺪ ﺧﻔﮕﯽ ﮔﺮﻣﻢ ﻣﯿﺸﻪ...ﺑﺒﯿﻦ ﻣﻦ ﺧﻮﺏ ﻣﯿﺪﻭﻧﻢ ﻭﻗﺘﯽ ﺳﻮﺯﻥ ﻣﯿﮑﻮﺑﻢ ﺗﻮ ﺭﻭﺳﺮﯼم ﺧﺮﺍﺏ ﻣﯿﺸﻪ!ﺻﺎﻑ ﻭ ﺻﻮﻑ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺷﺘﻦ ِ ﻟﺒﻪ ﺭﻭﺳﺮﯼ ﺧﻌﻠﯽ ﺳﺨﺘﻪ! ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ ﺍﮔﻪ ﺳﺎﺗﻦ ﻭ ﺍﺑﺮﯾﺸﻤﯽ ﻭ ... ﺑﺎﺷﻪ!!ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ ﺯﯾﺮ ﭼﺎﺩﺭ ﻭ ﺭﻭﺳﺮﯼ ﭼﻘـــــــــــﺪﺭ ﮐﻠﻪ ﺁﺩﻡ ﺧﺎﺭﺵ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ؟؟؟!!!ﺍﯾﻦ ﺻﻮﺭﺕ ِ ﺳﺎﺩﻩ ﻣﻌﻨﯿﺶ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﻣﻦ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﺭﯾﻤﻞ ﻭ ﭘﻨﮑﮏ ﻭ ﺭﮊ ﻟﺐ ﻭ ... ﯾﻨﯽ ﭼﯽ! چرا خیلیم می فهمم اتفاقا تو مجالس زنانه بهتر از تو هم استفاده می کنم.ﺍﮔﻪ ﺷﻤﺎ ﺷﺎﻝ ﻣﯿﺨﺮﯼ ۵ ﺗﻮﻣﻦ ، ﻣﻦ ﺑﺎﯾﺪ ﺷﺎﻝ ﺑﺨﺮﻡ ﺍِﻥ ﺗﻮﻣﻦ ﮐﻪ ﺯﯾﺮ ﭼﺎﺩﺭ ﻭ ﺣﺮﺍﺭﺕ ﺗﺎﺑﺴﺘﻮﻥ ﭼﺮﻭﮎ ﻧﺸﻪ! ﮐﻪ ﺑﺎﻓﺖ ﺍﺵ ﺟﻮﺭﯼ ﺑﺎﺷﻪ ﮐﻪ ﻟﺒﻪ ﺍﺵ ﺩﺭﺳﺖ ﻭﺍﯾﺴﻪ!ﺑﺒﯿﻦ ﻣﻨﻢ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺭﻭﺳﺮﯼ ﻭ ﮐﯿﻒ ﻭ ﮐﻔﺶ ﻗﺮﻣﺰ ﺑﺎ ﻣﺎﻧﺘﻮ ﻭ ﺷﻠﻮﺍﺭ ﺳﻔﯿﺪ ﺳﺖ ﮐﻨﻢ ﻭ خیلی شیک تو ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﻗﺪﻡ ﺑزنم!ﻭ ...ﺍﻣﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﭼﯿﺰﺍ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﻣﯿﺸﻪ ﻣﻦ ﺭﻭﯼ ﺩﻟﻢ ﭘﺎ ﺑﺬﺍﺭﻡ ﻭ ﯾﻪ \"ﺧﺎﻧﻢ ﭼﺎﺩﺭﯼ\" ﺑﺎﺷﻢ ...ﺧﯿﻠﯽ ﭼﯿﺰﺍ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﻣﯿﺸﻪ ﻋـــــﺎﺷﻖ ﭼﺎﺩﺭﻡ ﺑﺎﺷﻢ ﺑﺎ ﻭﺟﻮﺩ ِ ﻫﻤﻪ ﺳﺨﺘﯽ ﻫﺎﺵ ...ﺣﺲ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﻧﻮﺷتشون ... ﺑﺎﯾﺪ ﺣﺲ ﺷﻮﻥ ﮐﺮﺩ ، ﺍﻭﻧﻢ ﭼﻠﻪ ﺗﺎﺑﺴﺘﻮﻥ!.......ﺭﻭﺳﺮﯼ ﻣﯽ ﮔﺬﺍﺭﻡ ﻭ ﭼﺎﺩﺭ ﻣﺸﮑﯽ ﺑﻪ ﺳﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ؛ ﻧﻪ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺭﻭﯼ ﮐﻪ ﺍﺟﺒﺎﺭﻡ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﯾﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻫﻤﻪ ﺑﺎﯾﺪﯾﮏ ﺷﮑﻞ ﺑﭙﻮﺷﻨﺪ ﻭ ﯾﮑﺠﻮﺭ ﺍﻧﺪﯾﺸﻪ ﮐﻨﻨﺪ ﻭ ﯾﮑﺠﻮﺭ ﺑﺒﯿﻨﻨﺪ .ﺷﺎﯾﺪ ﺑﭙﺮﺳﯿﺪ ﮐﻪ ﭼﺮﺍ ﭼﺎﺩﺭ ﺑﻪ ﺳﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﻭ ﺁﺯﺍﺩﯼ ﺧﻮﺩﻡ ﺭﺍ ﻣﺤﺪﻭﺩ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ؟ﭼﻮﻥ ﺯﻥ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺑﺎﯾﺪ ﺣﺠﺎﺏ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ؛ ﭼﻮﻥ ﭼﺎﺩﺭﻡ ﯾﮏ ﻧﻤﺎﺩ ﻭ ﺳﻤﺒﻞ ﺍﺳﺖ ؛ ﻧﻤﺎﺩ ﺭﻫﺎﯾﯽ ؛ ﻧﺠﺎﺑﺖ ﻭ ﭘﺮﭼﻢ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﺯﻥ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻭ ﺷﯿﻌﻪ ﯼ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﭼﺎﺩﺭ ﺑﻪ ﺳﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ؛ ﭼﻮﻥ ﺩﺭﻭﻥ ﺁﻥ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺍﻣﻨﯿﺖ ﻭ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ .ﭼﺎﺩﺭ ﺑﻪ ﺳﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ؛ ﭼﻮﻥ ﺑﺎ ﺁﻥ ﮐﻤﯽ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺑﻨﺪﮔﯽ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ؛ ﭼﺎﺩﺭ ﺑﻪ ﺳﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ؛ﭼﻮﻥ ﺁﻧﺮﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ! ﺁﺭﯼ ﻣﻦ ﺑﺎ ﭼﺎﺩﺭ ﻣﺸﮑﯽ ﺍﻡ ﺍﺯ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﺎ ﺁﺯﺍﺩﺗﺮ ﻫﺴﺘﻢ!ﭼﺎﺩﺭ ﻣﺸﮑﯽ ﺑﻪ ﺳﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ؛ﭼﻮﻥ ﻣﯿﺪﺍﻧﻢ ﺧﺎﻟﻖ ﻭ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﻡ ﻣﺮﺍ ﺑﺎ ﺣﺠﺎﺏ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﺩ!ﭼﺎﺩﺭ ﻣﺸﮑﯽ ﺑﻪ ﺳﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ؛ ﭼﻮﻥ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﺍﻣﺎﻡ ﺯﻣﺎﻧﻢ ﮐﻪ ﻫﺮﻟﺤﻈﻪ ﺷﺎﻫﺪ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﻭﺭﻓﺘﺎﺭ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ ﺭﺍ ﺧﺸﻨﻮﺩ ﻭ ﺭﺍﺿﯽ ﺗﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﺪﭼﺎﺩﺭ ﻣﺸﮑﯽ ﺑﻪ ﺳﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ؛ﭼﻮﻥ ﺳﻌﯽ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﺍﻟﮕﻮﯾﻢ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﺯﻫﺮﺍ ﺱ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﻫﺠﺪﻩ ﺳﺎﻝ ﺩﺍﺷﺖ ﺍﻣﺎ...!!ﭼﺎﺩﺭ ﻣﺸﮑﯽ ﺑﻪ ﺳﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ؛ﭼﻮﻥ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭﻡ ﺍﺳﺖ!ﻣﻦ ﭼﺎﺩﺭ ﻣﺸﮑﯽ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻫﯿﭽﯽ ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎ ﻋﻮﺽ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﻢ!ﭼﺎﺩﺭﻣﺸﮑﯽ ﻣﻦ؛ﭘﺮﭼﻢ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ!..........ﻣﻦ ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮ ﭼﺎﺩﺭﯾﻢ ...ﺷﺎﺩ ﻭ ﭘﺮ ﻧﺸﺎﻁ، ﺳﺮﺯﻧﺪﻩ ﻭ ﭘﺮﮐﺎﺭ !ﻗﺮﺁﻥ ﻭ ﻧﻬﺞ ﺍﻟﺒﻼ‌ﻏﻪ ﺍﮔﺮ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻧﻢ، ﺣﺎﻓﻆ ﻭ ﺳﻌﺪﯼ ﻫﻢ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻧﻢ.... ..ﻋﺎﺷﻖ ﭘﻬﻠﻮﺍﻧﯽ ﻫﺎﯼ ﺣﻀﺮﺕ ﺣﯿﺪﺭ (ﻋﻠﯿﻪ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ) ﺍﮔﺮ ﻫﺴﺘﻢ، اﺷﻌاﺮ ﺣﻤﺎﺳﯽ ﺷﺎﻫﻨﺎﻣﻪ را ﻫﻢ میخوانم.ﭘﺎﯼ ﺳﺠﺎﺩﻩ ﺍﻡ ﮔﺮﯾﻪ ﺍﮔﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ، ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﯾﻢ ﻫﻢ ﺗﻤﺎﺷﺎﯾﯽ ﺍﺳﺖ !

این نظر توسط مهتاب در تاریخ 1396/03/21 و 19:15 دقیقه ارسال شده است

با سلام من عاشق چادری بودنم عاشق جادرم هستم اصلا با حرفها و نظراتی که با چادر مخالف بودن راضی نبودم این دلیل قانع کننده نیست من دختر چادری یه دلیل قانع کننده میخوام حالا من میپرسم دختری که چادر سرش نمیکنه ساپورت تنگ میپوشه و از مد پیروی میکنه همه ی ما روزی میمیریم و روز قیامت که خدا ازت پرسید چرا اینطور تیپی میپوشیدی بهش میگفتی چون مد بوده این دلیل قانع کننده ایه؟؟تو که دختر شیعه ای هستی دختر ایرانی چرا افتخار پرچممونو پایین بندازیم من 12سالمه میرم کلاس هفتم ولی هرگز و هیچ وقت چادرمو از سرم پایین نمیندازم فکر نکن عقب افتادم من برای سربلندی ایران و به خاطر تو چادر سرم میکنم درود بر زنان چادری مسلمان ایران

این نظر توسط یاعلی در تاریخ 1396/02/07 و 18:39 دقیقه ارسال شده است

چرا باید بقیه از ما راضی باشند ؟ برای اینکه بقیه راضی باشند میلیون ها خرید می کنیم ، برای آن که بقیه راضی باشند جهیزیه های چند صد میلیونی می خریم و تالار های چند ده میلیونی را برای یک شب اجاره می‌کنیم . و دیگران کیستند جز همانانی که امیرالمومنین پیشوای نخست عالم بشریت حکومت برا ایشان را از عطسه بز ( که از کثیف ترین و چندش آورین و بی ارزش ترین چیز هاست ) بی ارزش تر و سخیف تر دانسته است .

همچنین در مضمون حدیثی دیگر داریم که : مردم سه دسته اند : ... ۳) پشه های ارذل ( همج رعاع) : منظور کسانی است که به جای اتکا به دین به حرف مردم اتکا کرده اند.

از طرفی حجاب ما گوش دادن به حرف خداوند بلند مرتبه است همانی مکه به ما سلامتی عافیت و این جسم را داد و ما را به راه خود هدایت کرد و ما اهل هدایت نبودیم اگر فضل او نبود و این جسم اصلا مال ما نسیت که بخواهیم بگوییم چه کار بکنیم و چه کار نکنیم جسم مال حضرت حق باری تعالی است ما از خود مان هیچ هیچ هیچ و هیچ نداریم و حق صحبتی در برابر او که برای تعالی است نداریم.

این نظر توسط علی در تاریخ 1396/02/01 و 12:09 دقیقه ارسال شده است

سلام، من یک مرد مذهبی هستم و با خیلی از مردهای مذهبی چه مجرد و چه متاهل رفیق هستم. بلا استثنا همه مردهای مذهبی برای ازدواج دنبال خانم های محجبه هستند و براشون خیلی مهمه زنشون و مادر بچه هاشون حتما با عفت باشه. با مردهای غیر مذهبی هم که صحبت میکنم حتی اونام میگن ما برای دوستی و روابط جنسی دنبال دخترای بی حجاب میریم اما برای ازدواج دوست نداریم حتی کسی به زن ما نگاه کنه و میخواییم حتما چادری باشه. من حتی با چند نفر که اهل گناه بودند صحبت کردم میگفتن وقتی دختری که خودشو براحتی در اختیار من بگذاره پس حتما در اختیار غیر از من هم میگذاره پس به درد ازدواج نمیخوره. خدا ذات مرد ها را طوری آفریده که همیشه دنبال زنهای زیبا اما خوددار و باعفت میگردند برای ازدواج. خلاصه کلام اینکه تجربه بنده حقیر نشون میده خیر صلاح و دنیای ما انسان ها را همون طور که خالق ما بهتر از هر کسی میدونه راهنمایی کرده. و بهتره به سیل حجاب گرایی در اروپا و حجاب در اسرائیل هم تحقیق کنید.

این نظر توسط خسته در تاریخ 1396/01/25 و 20:20 دقیقه ارسال شده است

سلام متاسفم برای تمام کسانی که چادرو دوست دارن وقتی میتونی با یه مانتو وشای خودتو خوب بپوشونی چااادر معنا نداره ،معنا نداره تو زمستون نتونی کلاه سر کنی یخ بزنی دلیلی نداره تو تابستون بسوزی من هر کیو میبینم چادریه یه لعنت میفرستم چرا که من الان بخواطر اونا با اجبار سرم میکنم یه موقع انقدر خسته میشم به بدترین شکل ممکن سرم میکنم یا بهتره بگم پشتم رهاش میکنم من کلاس پنجم خودم خواستم چادرو ولی الان که ۱۵ سالمه متنفرم چون اذیتم میکنه الان به زور پدر ومادرم سرم میکنم چند سال دیگه هم حتما به زور شوهر خستم از اینکه دوستام بد صدام میکنن چادر تو رو مثل کلاغ میکنه لطفا زود پاسخ بدین
پاسخ : سلام پاسخ مشاور حریم آسمانی به شما:
http://www.harimeasmani.ir/post/1157

این نظر توسط zahra در تاریخ 1396/01/07 و 0:22 دقیقه ارسال شده است

من یه دختر چادری ام ولی نه چادری واقعی بعضی جا ها سر نمی کنم چون از عکس العمل بعضی ها می ترسم ولی خیلی دوست دارم که همیشه چادر سر کنم چون لزومی نداره ادم خودشو واسه مرد های نامحرم نشون بده

این نظر توسط سپیده در تاریخ 1395/12/12 و 21:37 دقیقه ارسال شده است

من چادری نیستم ولی عاشق چادرم هر کی ميگه چادر بده خودش موردايه اخلاقیی داره که با چادر نمیتونه انجام بده وگرنه هزاران زن موفق چادری وجود داره درضمن رفتار دیگران براساس شخصیت و منش و جایگاه اجتماعی که دارید نه نوع پوششتون که کسی به چادری بودن کسی بی احترامی کنه، مگر اشخاص زیرخط فقرفرهنگی که اگر چادری ام نبوديد مسئله ای برای خنده پیدا میکنن


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ورژن جدید حریم آسمانی را چطور میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 2057
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 1,459
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,405
  • بازدید ماه : 5,282
  • بازدید سال : 34,013
  • بازدید کلی : 4,044,224
  • کدهای اختصاصی


    جشن تولد ستاره ها - حریم آسمانی


    کد بنر جشن ستاره ها

    همراهان حریم آسمانی






    PageRank


    آلکسا سایت حریم آسمانی


    حمایت می کنیم