loading...
حریم آسمانی | سایت تخصصی حجاب و عفاف
آخرین ارسال های انجمن
حســین عزتی بازدید : 1209 1392/09/16 نظرات (2)

زیبایی عشق و چادر مشکی

با سلام خدمت شما بزرگواران امروز دومین جشن تولد ستاره ها

رو به ریحانه خانوم اختصاص میدیم انشاءالله که در این راه استوار و ثابت قدم باشند

در ادامه خواهیم دید چی شد که عاشق چادرشون شدند:

من دختریــ محجبه بودم ...همیشه حجابم رو رعایت میکردم و عاشق حجابم بودم(هنوزم هستم)

اما به اون باوری که باید درباره چادر برسم هنوز نرسیده بودم؛اعتقاد داشتم چادر سرکردن باید از روی عشق و آگاهیـــــ باشه...

امسال روز عفاف و حجاب بود که تلویزیون کلیپی زیبا درمورد حجابـــــ پخش کرد

با موزیک زمینه یک آهنگ فوق العادهــ

آهنگی که باعث شد من چادری بشم

اون آهنگ آهنگ زیبایی عشق از حامد زمانی بود...

آهنگی که پس از شنیدنش من چادری شدم و هزاران بار خدارو از این بابت شکر میکنم

حالا من به زیبایی عشق رسیده ام...

عشقی که با دنیا عوضش نمی کنم

پ.ن1: دانلود آهنگ زیبایی عشق حامد زمانی

پ.ن2: ارسال مطلب برای جشن تولد ستاره ها و آشنایی با این جشنواره

 


 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نرگس در تاریخ 1395/02/09 و 17:24 دقیقه ارسال شده است

عه چه جالب آهنگشو دارم ولی فکر کنم یکی دوبار گوش کردم
هرچی بیشتر آهنگ حامدزمانی دانلود میکنم کمتر وقت میشه گوش کنمشون!!!
حتما گوش میکنم امروز

این نظر توسط حرف تو در تاریخ 1392/09/18 و 23:06 دقیقه ارسال شده است

سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
" زیبایی عشق و چادر مشکی "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/18825
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:
"امام صادق (علیه‌السلام): بدانيد كه خداوند از انسان‏هايى كه دائماً رنگ عوض مى‏كنند نفرت دارد. پس از حق و اهل آن جدا نشوید."
یا علی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ورژن جدید حریم آسمانی را چطور میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 2057
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 789
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,735
  • بازدید ماه : 4,612
  • بازدید سال : 33,343
  • بازدید کلی : 4,043,554
  • کدهای اختصاصی


    جشن تولد ستاره ها - حریم آسمانی


    کد بنر جشن ستاره ها

    همراهان حریم آسمانی






    PageRank


    آلکسا سایت حریم آسمانی


    حمایت می کنیم