loading...
حریم آسمانی | سایت تخصصی حجاب و عفاف
آخرین ارسال های انجمن
toloeman بازدید : 1456 1392/12/12 نظرات (2)


اوایل که منم مثل دوستای دیگم مانتویی بودم و چادر به سر نداشتم

اولش احساس میکردم خیلی آزادم و راحتم

اما گاهی تو مسیر باید خیلی از حرفا رو میشنیدم و خیلی از نگاه هارو تحمل میکردم

گاهی که از مدرسه به خونه می اومدم انقدر تیکه از پسرا شنیده بودم که حالم از خودم و اونا بهم میخورد

اوایل مشکل کارم و نمیدونستم، نمیدوستم چرا مردم این رفتارو با من دارن

یه برای گرفتن دفتر میخواستم برم خونه دوستم خانوادشون مذهبی بودن پدرش طلبه بود دوست نداشتم منو اونطوری

ببینند ترسیدم دوستم ناراحت بشه که چرا حجابم جلو پدرش کامل نبوده

چادر مشکی مادرم سرم کردم و موهام و جمع و جور کردم طوری که پیدا نباشه

خودمو جلو آینه دیدم اصن یه آدم دیگه شده بودم دیگه اون دختر همیشگی نبودم اینبار محجبه بودم خیلی فرق کرده بودم

وارد خیابان شدم

پسرای محل که منو اینطوری دیدن هیچی نگفتن دیگه هم تیکه نمی نداختن همه رفتارش و فرق کرده بود

یا اونا یه چیزیشون شده بود یا من فرق کرده بودم معلومه تفاوت ظاهری من بود که به اونا اجازه تیکه انداختن نمیداد

این رفتارشون خوشحالم کرد دیگه دوست نداشتم اون نگاه هارو تحمل کن و اون حرفا رو بشنوم چادر بهم امنیت میداد آزدی روحی میداد

شاید اون موقع ها که مانتویی بودم میتونستم راحت رفت و آمد کنم اما روحم تو قفس بود آزاد نبود همیشه مورد

شنکجه نگاه دیگران قرار میگرفت

دیگه تحمل نداشتم نمیخواستم اون حرف خارو دوباره بشنوم

از اون موقع به بعد چادر و از سرم دور نکردم

 

عاشق چادرمم بهم آزادی بخشید که همیشه به دنبالش بودم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عزیز عاقبتی در تاریخ 1392/12/25 و 9:04 دقیقه ارسال شده است

ایمـان را بـراى تطهیـر شمـا از شـرك قرار داد و نماز را براى پاك شدن شما از تكبر

و زكـات را بـراى پـاك كـردن جـان و افزونـى رزقتان،

و روزه را براى تثبیت اخلاص،و حج را براى قوت بخشیدن دین ،و

و اطاعت ما را براى نظم یافتن ملت،و امـامت مـا را بـراى در امـان مـانـدن از تفرقه،

عدل را براى پیراستن دلها،و جهاد را براى عزت اسلام،

و صبر را براى كمك در استحقاق مزد،و امـر به معروف را بـراى مصلحت و منـافع همگـانـى ،

و نیكـى كـردن به پـدر و مـادر را سپـر نگهدارى از خشـم ،

این نظر توسط alireza در تاریخ 1392/12/12 و 16:32 دقیقه ارسال شده است

سلام
فوق العاده بود
ممنونمشکلک
پاسخ : ممنون دوست عزیز


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ورژن جدید حریم آسمانی را چطور میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 2057
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 429
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,375
  • بازدید ماه : 4,252
  • بازدید سال : 32,983
  • بازدید کلی : 4,043,194
  • کدهای اختصاصی


    جشن تولد ستاره ها - حریم آسمانی


    کد بنر جشن ستاره ها

    همراهان حریم آسمانی






    PageRank


    آلکسا سایت حریم آسمانی


    حمایت می کنیم