loading...
حریم آسمانی | سایت تخصصی حجاب و عفاف
آخرین ارسال های انجمن
حســین عزتی بازدید : 613 1394/01/27 نظرات (0)


به نام خدا

اتوبوس که در ایستگاه توقف کرد، دختر جوانی سوار شد و کنارم نشست. پاشنه های بلند و باریک کفشهایش در نظر اول توجهم را جلب کرد! ساپورت و مانتوی کوتاه و شالی که به جای موهایش ، کلیپس بزرگش را پوشانده بود! نگاهی به من انداخت و بی مقدمه پرسید:

تو چرا حجاب داری؟

در چشمانش نگاه کردم، از پشت آن همه آرایش هنوز میشد صداقت را در نگاهش خواند! لبخند زدم و پرسیدم:

تو چرا حجاب نداری؟

جواب داد: خب معلومه! میخوام آزاد باشم، راحت باشم، اعتماد به نفس داشته باشم، تو جامعه پذیرفته بشم، تو خیابون که راه میرم نگران نگاه و فکر مردم نباشم، آخه دوست ندارم درموردم بگن عقب مونده است و بی تمدنه و از این حرفا!

میخواست ادامه بده که گفتم:صبر کن! یه نگاه به من بکن یه نگاه به خودت، خوب فکر کن و وجدانتو قاضی کن و بگو کدوم یکی از ما این ویژگی هایی که گفتی را بیشتر داریم؟

گفت: منظورت چیه؟

گفتم: کفشاتو ببین! مطمئنی راحتی؟ سردت نیست با این ساپورت؟ حس نمیکنی این کلیپس به سرت سنگینی میکنه؟

گیرم جسمت آزاد باشه! اما به چه قیمتی؟ به قیمت اسارت انسانیتت؟

اعتماد به نفس؟ در کدوم صورت اعتماد به نفست بیشتره؟ اینکه دیگران به تو به عنوان یه "انسان" نگاه کنند یا صرفا یه "شئ زیبا"؟؟!

عقب مونده؟ فکر نمیکنی عقب موندگی اینه که مطیع نفست باشی و حرف عقلت را زمین بگذاری؟ مطمئن باش این عقلت نیست که بهت دستور میده اینطوری بپوشی!

چرا فکر میکنی تمدن یعنی مثل حیوانات برهنه بودن؟ و هرچه برهنه تر، متمدن تر؟؟!

تازه اگه بدونی بعضی پسرای چشم ناپاک با دیدنت چه حرفایی پشت سرت میزنند از خجالت آب میشی!! اتوبوس ایستاد. همون ایستگاه باید پیاده میشدم. از روی صندلیم بلند شدم و گفتم:

حالا متوجه شدی چرا من حجاب دارم؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ورژن جدید حریم آسمانی را چطور میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 2057
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 289
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,235
  • بازدید ماه : 4,112
  • بازدید سال : 32,843
  • بازدید کلی : 4,043,054
  • کدهای اختصاصی


    جشن تولد ستاره ها - حریم آسمانی


    کد بنر جشن ستاره ها

    همراهان حریم آسمانی






    PageRank


    آلکسا سایت حریم آسمانی


    حمایت می کنیم