loading...
حریم آسمانی | سایت تخصصی حجاب و عفاف
آخرین ارسال های انجمن
کبلایی غزال بازدید : 1487 1393/03/04 نظرات (1)



═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════

نشسته بودم تو خونه

گوشیم دستم بود مشغول بودم

تلفن زنگ زد و مامانم بلند گفت (غزال مادر پاشو تا قطع نشده ببین کیه)

رفتم تلفن و برداشتم ... اشتباه گرفته بود .... اعصابم بهم ریخت که مادرم برای یک تماس اشتباه

اینقدر حساسیت به خرج داده

گذشت ... در خونمون زده شد و داداشم با شدت از پشت کامپیوتر بلند شد تا در رو باز کنه ... مادرم گفت چته آروم تر ... برادر گفت ممکنه دوستم باشه اومده جزوه بده

وقتی برگشت گفتم یعنی انقدر جزوه می ارزید پای خودتو داغون کنی ... چند ثانیه دیر تر باز میکردی فرار نمیکرد که

گفت نه این زود میزاره میره

--------------------------------------------------

نشسته بودم تو خونه

گوشیم دستم بود مشغول بودم

تلویزیون روشن بود و اذان داد . مامانم بلند گفت (غزال دخترم فکر نمیکنی صدای تلویزیون خیلی بلنده؟)

کنترل و برداشتم و صداشو کم کردم  ... اشتباه گرفته بود .... اعصابم بهم ریخت که صدا و سیما برای یک تماس اشتباه خدا اینقدر حساسیت به خرج داده

گذشت ... پدرم به داداشم گفت پاشو اذانه . داداشم گفت باشه بابا الان ...حالا وقت هست

وقتی گذشت گفتم یعنی انقدر جزوه می ارزید پای خودتو داغون کنی ... ولی خدا که داره زنگ میزنه میگی الان ...

گفت نه اون زود میزاره میره ... ولی خدا حالا هست

دلم شکست... خدا مثه مهمونی که اومده باشه مهمونی با کلی هدیه و کادو ... دم در ... تنها ایستاده و چند بار زنگ میزنه و ......

زود هم نمیزاره بره و امید داره پاشیم پای خودمونو داغون کنیم در و به روش باز کنیم

ولی میکنیم؟

 

الله اکبر ....

داره اذان میگه ... یه یاعلی 10 دقیقه نماز و بعدش اینترنت

آره این بهتره ... خداییش خدا خیلی غریبه

یاعلی اکبر :)

═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حرف تو در تاریخ 1393/03/09 و 12:22 دقیقه ارسال شده است

سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت \"حرف تو\"
\" خدا خیلی غریبه \"
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/27352
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت \"حرف تو\" به شما:
\"پیامبر اکرم (صلّی‌الله‌علیه‌وآله): بهترین شما کسی است که دیدن او شما را به یاد خدا اندازد و گفتارش بر دانش شما بیفزاید و کردارش شما را مشتاق آخرت کند.\"
یا علی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ورژن جدید حریم آسمانی را چطور میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 2057
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 891
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,837
  • بازدید ماه : 4,714
  • بازدید سال : 33,445
  • بازدید کلی : 4,043,656
  • کدهای اختصاصی


    جشن تولد ستاره ها - حریم آسمانی


    کد بنر جشن ستاره ها

    همراهان حریم آسمانی






    PageRank


    آلکسا سایت حریم آسمانی


    حمایت می کنیم