loading...
حریم آسمانی | سایت تخصصی حجاب و عفاف
آخرین ارسال های انجمن
صفیه آقا محمدیان بازدید : 793 1393/05/18 نظرات (1)


آزادی عقیده

آزادی عقیده و عمل شعاری است که این روزها سر زبان خیلی هاست

آزادی چیز خوبی است شکی در آن نیست

در بند بودن رنج آورترین رنج دنیاست.

انسان آزاد آفریده شده، هم آزادی عقیده دارد و هم عمل.

عالی است، اما بعضی آزادی ها شیرین تر از بقیه است.

شما فکر می کنید کدام نوع آزادی از همه شیرین است است؟

من فکر نمی کنم مطمئنم که هیچ آزادی بهتر رهایی از بند نفس نیست.

این روزها خیلی آدم ها فکر می کنند آزادند، آزاد تر از همیشه

کسی که می کشد و می گوید من آزادم

کسی که می درد و می گوید آزادی سهم من است

کسی که هر طور می خواهد می پوشد و می گوید انسان موجودی مختار است و آزادی حق من است.

کسی که می گوید من آزادم هر که را می خواهم دور بزنم شاید حتی خدا را!! چون من آزادم.

ولی واقعا منی که این کارها می کنم آزادم یا اسیر!!!

یک چیزی همه خوب می دانند این است هیچ کس از خودم با خودم صادق تر نیستم!!

 
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حرف تو در تاریخ 1393/05/22 و 10:19 دقیقه ارسال شده است

با سلام و خدا قوت مطلب شما به عنوان بهترین های وبلاگی انتخاب شد و در قسمت \"گلدون وبلاگی\" سایت حرف تو با آدرس:
http://harfeto.ir/?q=node/31720
و در سایت دانا با آدرس:
http://www.dana.ir/News/125849.html
منتشر شد
خواهشمندیم مطالب تولیدی خود را به سایت حرف تو ارسال نمائید .


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ورژن جدید حریم آسمانی را چطور میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 2057
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 948
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,894
  • بازدید ماه : 4,771
  • بازدید سال : 33,502
  • بازدید کلی : 4,043,713
  • کدهای اختصاصی


    جشن تولد ستاره ها - حریم آسمانی


    کد بنر جشن ستاره ها

    همراهان حریم آسمانی






    PageRank


    آلکسا سایت حریم آسمانی


    حمایت می کنیم