loading...
حریم آسمانی | سایت تخصصی حجاب و عفاف
آخرین ارسال های انجمن
حســین عزتی بازدید : 3115 1393/03/08 نظرات (5)

خواهر تنت بوی کربلا میده

خواهر تنت بوی کربلا میده - حریم آسمانی

چادرم مال منه خودم انتخابش کردم پاشم وایستادم

لزومی نمیبینم چون عده ای نمی پسندن بخوام ثابتش

 حرف دیگران  ذره ای برام اهمیت نداره

یادم نمیره خودم وقتی به مامانم گفتم چادر میخوام برام خرید

 همه فکر میکردن یه چند مدت سر میکنم
 دلمو میزنه

 میزارمش کنار ولی الان 7 سال دلمو نزده که هیچ خیلیم دوسش دارم

تا الان هر کسیم ازم پرسیده چرا چادر بهش رک گفتم خودم انتخابش کردم دوسشم دارم لزومی نمیبینم

چون چادر سر میکنم چون خیلیا سر نمیکنن بخوام توضیح بدم یا ثابتش کنم

من اخرای اول دبیرستان بودم
 دیگه موقع امتحانات بود
 هر دختری که میدیدم چادر سر مکینه
احساس می کردم خیلی خوشگل تر از دیگران

یه جورایی به دل آدم میشینه

گفتم خو چرا من نداشته باشم

به مامانم گفتم چادر میخوام
 مامانم قبول کرد

چادر گرفت برام اما چون ازا ین چادرای
 اصیل ایرانی بود
 خب سر کدنش برای یه تازه کار سخت بود  بعد یه ماه نمیدونم شاید کم تر مادر بزرگم رفت مشهد برام ی چادر عربی خوشگل اورد سر کردن اون خیلی راحتر بود

خلاصه از اون ماجرا هفت سال میگذره و من همچنان چادریم

شاید اوایل بخاطر زیبایی و قشنگی بود اما الان برام مث یه باور قشنگه

بهش علاقه دارم شده یه تیکه از وجودم

با وجود یه عالمه حرف و متلک علاقم بهش بیشتر شده که کمتر نشده

خواهر تنت بوی کربلا میده

اسلام گرمش شد

خواهر کوماندو

خوب بپوشون که اسلام سرما نخوره

اینا بعضیاش بودن اما من عادت دارم باعث میشه چادرمو سفت تر بگیرم

یادمه دوستم که الان دیگه خیلی صمیمی هستیم
 اخرای ترم یک کارشناسی بودیم بهم گفت اول ترم واقع حالم ازت بهم میخورد فکر مکیردم چون چادری هستی خیلی خشکی

اما وقتی بیشتر که گذشت فهمیدم نه اصلا هم اینطور نیست

خلاصه چادری شدنم سختی های خودشو داره که منم به جون و دل خریدم

آهنی که آبدیده بشه دیگه با هر ضربه کوچیکی نمیشکنه

راضیم به رضای خدا و آرزوم لبخند رضایت حضرت زهراست

والسلام

با تشکر از خانوم م د که این خاطره رو برای ما فرستادن

شماهم اگه از چادری شدنتون خاطره دارید برامون از اینجا بفرستید

+صفحه جشن تولد ستاره ها رو حتما ببینید

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط گلستان بلاگ در تاریخ 1394/04/11 و 11:59 دقیقه ارسال شده است

سلام . با آرزوی قبولی طاعات و عبادات
این مطلب در گلستان بلاگ منتشر شد.
http://golestanblog.ir/%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%B1-%D8%AA%D9%86%D8%AA-%D8%A8%D9%88%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D8%A8%D9%84%D8%A7-%D9%85%DB%8C%D8%AF%D9%87/
منتظر مطالب بعدی شما هستیم.
یاعلی. التماس دعا

این نظر توسط مجله فرهنگی جوانان ایرانی در تاریخ 1393/12/12 و 11:05 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما
بفرمایید اینم بنر عمودی
http://up.ir-temp.ir/upload/jj2b_mfjavanan.ir2.gif

این نظر توسط حرف تو در تاریخ 1393/03/15 و 16:05 دقیقه ارسال شده است

سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت \"حرف تو\"
\" خواهر تنت بوی کربلا میده \"
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/27601
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت \"حرف تو\" به شما:
\"پیامبر اکرم (صلّی‌الله‌علیه‌وآله):بهترین برادرت کسی است که بر فرمانبری از خداوند تو را یاری رساند و از گناهان باز دارد و تو را به خشنودی خداوند وادارد.\"
یا علی

این نظر توسط ریحانه در تاریخ 1393/03/10 و 11:32 دقیقه ارسال شده است

خییییییلی قشنگ بود!
البته همه چادریا برای چادرشون دلیل دارن حتی اگه نخوان برای دیگران ثابت کنند!

این نظر توسط مینو جمشیدی در تاریخ 1393/03/09 و 9:07 دقیقه ارسال شده است

چقدر زیبا بود این جملات خاطرات
خوب یادمه دوران دانشگاهم رو که بعد از گذشت چند ماه نگاههای عجیب وغریب و متلک و توهین های خنده دار!!!!!
یادمه بهم می گفتن خودت انتخابش کردی یا؟؟؟؟!!!
بعضیاهم صریحا می گفتن به اجبار خانوادت بوده نه؟؟
بعضی وختا از نادانستنشون دلم میگرفت اما وقتی یادم می افتاد که هیچ اجباری رو متحمل نشدم به خودم و خانواده ی عزیزم افتخار می کردم
که حتی بهم نگفتن چادر یا مانتو .
پاسخ : ممنون
ایشالا موفق باشید در تمام مراحل زندگی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ورژن جدید حریم آسمانی را چطور میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 2057
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 643
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,589
  • بازدید ماه : 4,466
  • بازدید سال : 33,197
  • بازدید کلی : 4,043,408
  • کدهای اختصاصی


    جشن تولد ستاره ها - حریم آسمانی


    کد بنر جشن ستاره ها

    همراهان حریم آسمانی






    PageRank


    آلکسا سایت حریم آسمانی


    حمایت می کنیم