loading...
حریم آسمانی | سایت تخصصی حجاب و عفاف
آخرین ارسال های انجمن
حســین عزتی بازدید : 4740 1390/01/01 نظرات (0)

دانلود آهنگ در پایین صفحه

 شاهینی که بالش شکست(شاهین نجفی)

 0oedi6759xucdyjtvhv2.jpg

حال شاهد و ناظر تولید اهنگ ها و ترانه های توهم امیز و شنیع نسبت به ساحت مقدس ائمه  هستیم که دل همه مسلمانان از شیعه و سنی را به درد اورده.تمســـخر بیشرمانه " شاهین نجفی " در آهنگ جدیدش بنام"نــقی" به حرمت امام رضا (ع) و تصویر کاور وقیـــح این آهنگ به عنوان گنبد حرم استفاده شده ،...!!!

 کاری که اقای شاهین نجفی خواننده رپ(به قول خودش) انجام داد به نظر من  از بمبگذاری در حرم عسکریین در سامرا بدتر بوده است.بعضی از دوستان می گویند چه توهنی در متن این رپ وجود دارد من نمی خواهم کل این متن را نقد کنم فقط این یک جمله بس هستش:

" حالا که مهدی خوابه ما تورو صدا میزنیم آی نقی

تو ظهور کن که ما آماده تو کفنیم آی نقی"

و این عکس(کاور) هم دیگر اتمام حجت شاهین نجفی ):

 0qphj6480x0xfeci7m3t.jpg

  عکس گنبد به شکل سینه زن (و پرچم ان علامت همنجس گرایی)

 بله از دیدگاه شاهین نجفی مهدی خوابه ,نه مسلمانان و شعیه خوابه که اجازه داده اینطور با مقدساتش توهین شود و زمانی که این  اهنگ از گوشی به گوش بلوتوس میشود خون بچه های شعیه بجوش نمیاید.نمی دانم که ما را چه شده است که اینقدر بی تفاوت نشسته ایم می می گذاریم این اتفاقات بیافتد شاید بپرسید خوب ما باید چکار کنیم . دشمنى و لجالجت هاى  بیهود ه دشمنان اسلام و مغرضانی  که خود را در لفافه دیگر ادیان پنهان کردند در طول تاریخ بر علیه اسلام و مسلمانان بر هیچ کس مخفى و پوشیده نیست ، اینها به دلیل عناد و دشمنى‌ سرسختانه‌ی که در حق قران و مسلمانان روا داشتند مورد لعن الهى قرار گرفتند به گونه‌ى که ما مسلمانان در هر شبانه روز و در حین نماز،  از خدا مى‌خواهیم خب این یک کار:

 «اهْدِنَا الصِّراطَ الْمُسْتَقِیمَ‏صِراطَ الَّذِینَ أَنْعَمْتَ عَلَیْهِمْ غَیْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَیْهِمْ وَ لا الضَّالِّینَ»

 ما را به راه راست هدایت فرما راه آنها که بر آنان نعمت دادى نه آنها که بر ایشان غضب کردى و نه گمراهان‏«به اعتقاد جمعى از مفسران مراد از «ضالین» منحرفین نصارى و منظور از «مغضوب علیهم» منحرفان یهود مى باشند»

همه  خوب می دانیم که:سالها پیش مرقد امام حسین (ع) را تخریب کردندو زمین آن شخم زده و به آب بستند ! و و باز در چند سال پیش خود نیز دیدیم که بمب در حرم امام رضا (ع) منفجر کردند و همچنین گنبد و بارگاه  امام عسگری را چگونه ویرانه کردند. و ما توقع نداشته و نداریم که دست غیب الهی برآمده و مانع این اتفاقات شود.

راه کفر باز گذاشته شده تا اختیار معنا یابد و به انسان اجازه داده شده که شنیع ترین اعمال را انجام دهد. (این دومین :)و اما ما نباید اجازه دهیم تقدس شکنی شود .بله تقدیس شکنی اینقدر از این آهنگ ها,اس ام اس ,فیلم  برای تو می سازنند که تو بی تفاوت بشی به این مسایل و ....

 کسانى که کافر شدند گمان نکنند مهلتى که بآنها می‏دهیم بصلاحشان است، فقط مهلت می‏دهیم که گناه بیافزایند و آنها راست عذابى خوار کننده (آل عمران 178)آنان مکر کردند، و خدا هم مکر کرد، و خدا بهترین مکرکنندگان است (آل عمران 54)

  آنها که کافر شده‏اند گمان نکنید که ناتوان کننده خدا هستند، جایگاهشان آتش است و آن بد جایگاهى است (نور 57)

 و در آخر می گوییم ما هم مثل نقش عبدالمطلب در داستان اصحاب فیل:

 ابرهه به بزرگ مكه، "عبدالمطلب" پیام فرستاد كه او برای جنگ نیامده بلکه فقط قصد ویرانی كعبه را دارد. «عبدالمطلب» نزد ابرهه رفته و گفت: شتران مرا که غارت كرده‌اید، آنها را به من برگردانید. ابرهه حیرت زده گفت: من از ویران كردن كعبه می‌گویم و تو از من شترانت را می‌خواهی؟ عبدالمطلب در جواب گفت: من صاحب شترانم؛ اما آن خانه خود صاحبی دارد كه از آن دفاع می‌كند!

 بله تقدس امامانمان صاحب دارد و این ایه رو تازه دیدم و خیلی برایم جالب بود می خواهم این ایه رو به شاهین نجفی تقدیم کنم:

  دانلود آهنگ "نقی" به علت اعتراض تعداد زیادی از بازدید کنند گان مبنی بر کسترش این اثر مخرب لینک دانلود حذف شده است.

 سوره فیل

 آيا نديدي پروردگارت با اصحاب فيل (لشگر ابرهه كه به قصد نابودي كعبه آمده بودند) چه كرد؟! (۱)آيا نقشه آنها را در ضلالت و تباهي قرار نداد؟ (۲)و بر سر آنها پرندگاني را گروه گروه فرستاد. (۳)

  كه با سنگهاي كوچكي آنها را هدف قرار مي‏دادند. (۴)

 در نتيجه آنها را همچون كاه خورده شده قرار داد (۵)

خدبا همه ما را به راه راست هدایت فرما تا ظهور آقا سریعتر انجام بگیره...

 دل نوشته مدیر وبلاگ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ورژن جدید حریم آسمانی را چطور میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 2057
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 242
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,570
  • بازدید ماه : 1,150
  • بازدید سال : 29,881
  • بازدید کلی : 4,040,092
  • کدهای اختصاصی


    جشن تولد ستاره ها - حریم آسمانی


    کد بنر جشن ستاره ها

    همراهان حریم آسمانی






    PageRank


    آلکسا سایت حریم آسمانی


    حمایت می کنیم