loading...
حریم آسمانی | سایت تخصصی حجاب و عفاف
آخرین ارسال های انجمن
حســین عزتی بازدید : 1428 1392/10/26 نظرات (3)


سلام به تمام بچه های حریم آسمانی . یک بار دیگه اومدم اینجا تا از عظمت چادر بگم. شاید من خیلی کوچکتر از اونی باشم که بخوام برا شما از چادر بگم. نمیدونم خودم چون که تازه کشفش کردم برام چیزجالبی هست وروز به روزم بیشتر می پسندمش. شاید شما داستان جشن تولد منو خونده باشید . 17 دی ماه 92 تولد یک سالگیم بود. این روزا کارم شده صحبت با خدا . اینکه خیلی دوستش دارم وعاشقش شدم اما نمیدونم چرا از وقتی منو چادری کرد اینجور عاشقش بودم اما من قبلا عاشق خدا بودم و بی نهایت دوستش داشتم اما جدیدا با چادری شدنم خدا هم حس میکنم بیشتر دوسم داره. تمام این چیزا رو مدیون خدای زیبایی هاو قشنگی ها هستم. گاهی با تمام وجود صداش میکنم حس خوبی بهم میده. تو هر کاری اول به خدا فکرمیکنم اگه ناراحت بشه انجام نمیدم البته اگه شیطونم بخواد گولم بزنه خدا خودش چون گفت دیگه رهات نمیکنم وکسی نمیتونه تو رو ازم بگیره خودش نمیذاره. شاید درکش برا خیلی ها سخت باشه اما چیزی هست که برام اتفاق می افته. واسه اربعین قسمتم شد پیاده برم کربلا. حال وهوایی داشتم . اونقدر از امام حسین برا این همه کمکی که بهم کرده بود و چادر مادرشو بهم داده بود تشکر کردم واشک ریختم که آروم شدم. همه این چیزا رو مدیون ائمه هستم . آخه فکرش نمیکردم من .... منی که این همه گناه کرده باشم خدا ببخشتم الان مطمئنم بخشیده شدم. سفرم به کربلا خیلی چیزا رو بهم نشون داد دوس نداشتم برگردم چند وقتی هم که اونجا بودیم از حرم بیرون نمی رفتم بالا سر حرم مونده بودم وفقط باهاش حرف می زدم. تو این مدت یادم دادن که صبور باشم. یاد گرفتم موقع ناراحتی حرفی نزنم کسی برنجه. یاد گرفتم تو زندگی گذشت داشته باشم و........ تا وقتی که برگشتم هنوز باور نکرده بودم که کربلا قسمتم شده. باید برید ببینید چه دنیایی داره براخودش.هنوزم 3 هفته از برگشتنمون میگذره اما بعضی شبا خواب کربلا می بینم وفکر می کنم اونجام. این حال وهوا ، این حس خوب، تمام کارام میدونم برا چادری شدنمه. زندگی من عوض شده با چادرم. الان وقتی چادر میزنم حس خوبتری دارم حسی که قبلا نداشتم.تو سرما وگرما هم پوشیدم اما تو هیچکدومش سختی نکشیدم. خیلی برام راحته حتی سنگینیش رو حس نمیکنم.دوسش دارم. عاشق خدام وعاشق چادرم. حتی برا ثانیه ای نمیتونم جداش کنم. سخته برام انگار یه چیزی گم کردم. یه خرده ارزشم با چادر بالاتر اومده. کسی جرات حرف زدن بهمون رو نداره. گاهی وقتا که اطرافم از همه جور تیپ پره خدا میدونه که به خودم میبالم. تا به حال هم خیلی حرفا شنیدم البته اوایلی که چادری شدم اما خدا خودش بهم گفت تو منو شاد کردی با چادری شدنت پس بقیه رو بیخیال شو. بهش قول دادم دیگه ناراحتش نکنم. با چادری شدنم 1 در صد از دلتنگی های بیخود گذشته واشک ریختنهای بی دلیل رو ندارم.فقط حس خوب وحس خوب.وقتی هم ناراحت میشم با خودش حرف میزنم وبراش نامه می نویسم. تو شادیهامم خدا هست. همه زندگیم خدا باید باشه بدون اون می میرم. بدون اون من هیچی نیستم. من خواستم قدم بردارم قبل از قدم برداشتنم اون منو بغل گرفت. الانم همه جا باهامه وحسش می کنم واقعا حسش میکنم. روزام بو خدا میده. امروز یک سال و نه روزم شده که دارم برا شما دوستان حریم آسمونی این دل نوشته رو مینویسم. بعضی از دوستام میگن قدر این روزا رو بدون. میگن خدا دوست داشته که بردتت کربلا. نمیدونم اما من خیلی روسیاه تر از اونی بودم که برم کربلا. همشو مدیون خودش هستم. عاشق خدای زیبایی ها ومهربونی ها هستم.فقط خواستم بگم چادر باعث تغییر همه زندگیم شد وهیچ هم نشونه امل بودن نیست. تنها چادر حفظ ارزش زن هست وتنها عشقه.

چرا دروغ بگم من در کل چادرو دوس داشتم اما فکر نمیکردم یه روز خودم قبولش کنم.اما خیلی وقتا هم شده که غصه میخورم که چرا زودتر از اینا چادری نشدم.خیلی خودمو سرزنش میکنم نمیدونم کار خدا  که بی حکمت نیست حتما حکمتی داشته. بازم ازش ممنونم برا این همه لطفی که بهم داره. اونقدر خوبه وقتی باهاش حرف میزنم.دلم آروم میگیره و ته دلم قرصه که خدا رو دارم. واسه همین همیشه می پرسم ازش چرا ؟ واسه چی این همه خوبی بهم میکنه. واسه کدوم کارم اما میگه این حرفو نزن چادری شدی بهت قول دادم هواتو داشته باشم پس نگران چیزی نباش. قبلا وقتی یه مشکلی پیش میومد اونقدر اشک میریختم که چرا این جور شد اما حالا که همه زندگیم سپردم بهش اگه مشکلی هم پیش بیاد میدونم حکمتی داشته واگه اون مشکل پیش نمیومد شاید اتفاق بدتری برام می افتاد. این چیزای خوب هدیه خدا برا چادری شدنم هست.پس حالا خواهر عزیز خودت قضاوت کن دل خدا رو به دست بیاری بهتره یا دل بنده اشو؟


 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حرف تو در تاریخ 1392/11/03 و 10:20 دقیقه ارسال شده است

سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
" کشف جدیدم، چادر "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/21266
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:
"امام علی (علیه‌السّلام): استواری شریعت، به امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر و برپاداشتن حدود است."
یا علی

این نظر توسط عمارنامه در تاریخ 1392/10/28 و 18:44 دقیقه ارسال شده است

سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/node/29669
ما را از بروزرسانی خود آگاه
و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
یا علی

این نظر توسط بی نشون در تاریخ 1392/10/28 و 17:03 دقیقه ارسال شده است

سلام
خیلی زیبا بود...خیلی......دل ماهم هوایی کردید سمت حرم ابا عبدالله

یاعلی
پاسخ : ممنون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ورژن جدید حریم آسمانی را چطور میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 2057
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 293
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,239
  • بازدید ماه : 4,116
  • بازدید سال : 32,847
  • بازدید کلی : 4,043,058
  • کدهای اختصاصی


    جشن تولد ستاره ها - حریم آسمانی


    کد بنر جشن ستاره ها

    همراهان حریم آسمانی






    PageRank


    آلکسا سایت حریم آسمانی


    حمایت می کنیم