loading...
حریم آسمانی | سایت تخصصی حجاب و عفاف
آخرین ارسال های انجمن
حســین عزتی بازدید : 1184 1392/11/23 نظرات (5)


پا به پای چادرم قدم زنان درحال حرکتم

گاهی
که سر بلند میکنم و به خیابونی که دارم توش راه میرم میبینم تو اون
خیابون با اون وسعت من تنها محجبه هستم
احساس تنهایی و معذب
بودن
بهم دست میده  اما وقتی تو همین حس به مسیرم
ادامه میدم  و به دخترای همسن خودم که
حجابشون زیاد خوب نیست نگاه میکنم به
خودم میگم   خوشبحالشون   تنها نیستند  و
احساس تنهایی هم نمیکنند راحت تو خیابون
قدم میزننن  اما چندین بار شده در حالی که
توهمون حس و حال بودم کلمات و صدای تند و نامربوطی منو به خودم میاره

آره

چند پسر اومدن و به
اونا حرفای ناجور زدن

وقتی
این چیزا رو میبینم از خودم ناراحت میشم
که چرا برای چند لحظه از حجابم ناراضی شدم
حجابم به من عزت و احترامی داده که تو هیچ
حجابی پیدا نمیشه تازه اون لحظه هست که
میفهمم من تنها نیستم تنها اون خواهرم
هست که پسرا به خودشون اجازه میدن اون
رفتارو باهاشون داشته باشن  به مسیرم
ادامه میدم اما این بار با این ناراحتی
که چرا  خواهرم مثل من حجاب نداره و تنهاست ...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حرف تو در تاریخ 1392/11/29 و 1:37 دقیقه ارسال شده است

سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
" پا به پای چادرم "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/22496
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:
"امام خامنه‌ای (حفظه‌الله): نظام سلطه را با تمام ابعاد و لایه‌هایش بشناسید و اهداف و راهبردهای واقعی آن را تحلیل كنید و برای رویارویی با آن، تمام ظرفیّت‌های خودتان را به كار گیرید و در این مسیر به وعده‌های خداوند اطمینان داشته باشید."
یا علی

این نظر توسط J.F.A.C در تاریخ 1392/11/25 و 22:40 دقیقه ارسال شده است

سلام؛
ما با شما هم هدفیم، لطفاً و خواهشاً به وب مابیایید و اگر راضی شدید، با هم تبادل لینک و لوگو کنیم ...
ممنون. شکلک

این نظر توسط sepehr در تاریخ 1392/11/25 و 13:12 دقیقه ارسال شده است

گاهي دست به دامن حجاب كه مي شوم يادم مي رود هرزگي اين همه گناه را كه آميخته در چشم رهگذران دو دو زنان به سمتم هجوم مي آورد يادم ميرود هواي ناپاكي پليد سيرتان كه به هواي لذت امنيتم را از ان خود مي كنند و دلهره و هراس را به من هديه مي دهند و سرخي گونه هايم را به سخره مي گيرند و شرم نگاهم را به ناز تعبير مي كنند -و من......

این نظر توسط ARJ در تاریخ 1392/11/24 و 20:54 دقیقه ارسال شده است

سلام برای آخرین بار اون لوگوی مبارزه با شیطان پرستی ARJ رو بیابن تغییر بدید

این نظر توسط ARJ در تاریخ 1392/11/23 و 22:38 دقیقه ارسال شده است

سلام به شما..با عرض پوزش اگه میشه اون لوگوی مبارزه با شیطان پرستیARJ رو بیاین تغییر بدیدشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ورژن جدید حریم آسمانی را چطور میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 2057
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 877
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,823
  • بازدید ماه : 4,700
  • بازدید سال : 33,431
  • بازدید کلی : 4,043,642
  • کدهای اختصاصی


    جشن تولد ستاره ها - حریم آسمانی


    کد بنر جشن ستاره ها

    همراهان حریم آسمانی






    PageRank


    آلکسا سایت حریم آسمانی


    حمایت می کنیم