loading...
حریم آسمانی | سایت تخصصی حجاب و عفاف
آخرین ارسال های انجمن
fmj بازدید : 663 1394/05/11 نظرات (1)


سلام 

امروز براتون می خوام از چیزی حرف بزنم که شاید خیلی در جامعه ی امروز رایج شده باشه !!!

مثلابعضی از افراد  بخاطر این که بگویند من دختر باحیا و با عفتی هستم یا برای اینکه در ظاهر  جلوه ی خوبی داشته باشند  چادر می پوشند !! اشتباه نکنید چادر پوشیدن بد نیست اما چادر خود یک شأنی دارد که باید اگر ان را می پوشیم لا اغر شأن چادر را پایین نیاوریم مثلا  بعضی ها چادر می پوشند اما مقنعه یا روسری را انقدر عقب میدهند که مو هایشان بیرون است یا کلیپس هاو گیره های میزنند که از  پشت مانند یک برج شده است یا گونه ای چادر به سر میکنند  که  زیبا یی هایشان بیشتر از قبل اشکار شود   

 به نظر من شایداین کار علاوه بر این که شأن  و حیای چادر را میشکند  بقیه افراد که  تصمیمی برای پوشیدن چادر دارند را بی انگیزه میکند و شاید با خود بگویند که اگر من همین مانتو کوتاه و.......خیلی سنگین ترم تا اینکه اینگونه  باشم 

من به خودم می گویم که اگر چادر به سر دارم حیای گفتار نیز داشته باشم یعنی در کوچه وخیابان که راه میروم سبک بازی در نیارم و به گونه ای رفتار نکنم که حیای که خیلی جلب توجه شود  

من یک دختر مسلمانم  و در یک کشور اسلامی زندگی میکنم پس نشانه یک دختر مسلمان حجاب او است   

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط r در تاریخ 1394/05/15 و 12:49 دقیقه ارسال شده است

آهان!کلا در هر صفحه ای بجز صفحه اصلی سایتتون باشیم اینجوریه
پاسخ : سلام ممنون از تذکرتون مشکل حل شد


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ورژن جدید حریم آسمانی را چطور میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 2057
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 920
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,866
  • بازدید ماه : 4,743
  • بازدید سال : 33,474
  • بازدید کلی : 4,043,685
  • کدهای اختصاصی


    جشن تولد ستاره ها - حریم آسمانی


    کد بنر جشن ستاره ها

    همراهان حریم آسمانی






    PageRank


    آلکسا سایت حریم آسمانی


    حمایت می کنیم