loading...
حریم آسمانی | سایت تخصصی حجاب و عفاف
آخرین ارسال های انجمن
حســین عزتی بازدید : 2635 1393/10/25 نظرات (1)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آسمان هفتم در تاریخ 1394/04/12 و 17:35 دقیقه ارسال شده است

به نظر من تلاش شما برای اشاعه ی فرهنگ حجاب و عفاف تحسین بر انگیزه اما هر گز با تاکید زیاد شما روی چادر موافق نیستم.کما اینکه خودم از کودکی تا به امروز چادری بودم و به چادرم افتخار کردم.اما خودم به شخصه انسان های زیادی رو می شناسم که چادر نمی پوشند اما حجابشون کامل کامله. من کلا موافق این دیدگاه که خانم ها رو با خط کشی به نام چادری بودن و نبودن بسنجیم و اون ها رو تفکیک کنیم موافق نیستم.کما اینکه گاهی این تفاوت قائل شدن ها به شدت منفی است.در قرآن هم آمده که هدف از حجاب این است که خانم ها عفیف شناخته بشن و مورد آزار قرار نگیرند من خیلی از خانم های مانتویی رو میشناسم که حدود شرعی رو رعایت می کنند و با حیا و عفیف شناخته
پاسخ : بسم الله الرحمن الرحیم
باسلام خدمت شما بزرگوار ممنونیم از شما که سایت ما رو برای مطالعه انتخاب کردید و متشکریم که در بحث شرکت کردید .... حجاب دیدگاهی الهی است که هیج شک و شبهه ای در آن راه ندارد .... در قران حدود حجاب بیان شده در همین سایت هم بگردید مقاله های زیادی وجود دارد که چرا چادر .... ما اعتقاد داریم چادر بهترین و کاملترین حجاب است ...با یک مثال به این مسئله میپردازینم در پایه های تحصیلی و در امتحانات نمره ده نمره قبولیست بیست هم نمره قبولیست اما چرا همه تلاش میکنند که به بهترین نمره یعنی بیست برسند ؟ مگر با ده هم به مراد یعنی قبولی نمیرسند؟ حجاب هم همینگونه است سایر حجاب ها غیر از چادر از دایره حدود حجاب خارج نیستند اما بهترین و کاملترین حجاب که تمامی حدود مشخص شده حجاب را یصورت صد درصد رعایت میکند.. چادر است ... اما اینکه کسی با چادر اهل گناه و خطا است گناهش گردن چادر نیست عیب از مسلمانی ماست


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ورژن جدید حریم آسمانی را چطور میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 2057
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 1,355
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,301
  • بازدید ماه : 5,178
  • بازدید سال : 33,909
  • بازدید کلی : 4,044,120
  • کدهای اختصاصی


    جشن تولد ستاره ها - حریم آسمانی


    کد بنر جشن ستاره ها

    همراهان حریم آسمانی






    PageRank


    آلکسا سایت حریم آسمانی


    حمایت می کنیم