loading...
حریم آسمانی | سایت تخصصی حجاب و عفاف
آخرین ارسال های انجمن
حســین عزتی بازدید : 862 1391/06/25 نظرات (0)

بی حجاب
چند روز پیش داشتم به حرف های دوستم گوش میدادم که داشت حرف های خواهرش رو به من میگفت.....! خواهرش  غرطیه!
خلاصه خواهرش خیلی دوست داره همه نیگاش کنن ولی کسی نیگاش نمی کنه برای همین یک روز به خواهرش گفته گفته آدم تو خیابون گونی هم بپوشه هیچکس نگات نمی کنه و دوباره فردا گفته تو خیابون لـــــ.خــت هم بیای کسی نگات نمی کنه!
گفتم  آخه مردم آدمو نیگاه کنن آدم به کجا میرسه؟ درسته همه دوست دارن بقیه نگاشون کنن ولی خوب برای آدم که فایده ایی نداره .. لااقل اگه دارن نیگات می کنن با نفرت نگات نکنن (چون غرطی هستی)بزار با افتخار نگاهت کنن...همه دخترای مومن رو دوست دارن نه غرطیا و البته دخترای غرطی اصلا شوهرای خوبی نمی کنن!
اینو که گفتم  دوستم قرمز شد و دیگه هیچی نگفت!
تعجب کردم...چند روز بعد به دوستم گفتم خواهرت شوهر کرده؟گفت «آره!»
گفتم شوهرش چیکارست؟مِن و مِن کرد وگفت:«نمیدونم!!!!!»

بعدش چند روز بعد از دهنش در رفت که شوهر خواهرش آبدارچیه یعنی سوادش زیر دیپلمه!
مادر و پدر پسره هم یکسال پیش از دهات اومدن

تو دلم گفتم...یادته پارسال از قر و فرت تعریف می کردی! که خواهرم شوهر کرده!این جوری رقصـیده..جهازش اینه...و...
اون تنها غرطی نیست که همچین شوهری می کند!
او شد جز همون غرطی هایی که  همشون شوهر های بدی می کنن
و او نه تنها قربانی مد نشده بود!
او قربانی بی حجابی شد!
شاید دختر بدی نبود ولی بیحجابی باعث شد که در زندگیش مردم نگاه خوبی از اون نداشته باشن!
و چه کسی دختر بی حجاب را دوست دارد؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ورژن جدید حریم آسمانی را چطور میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 2057
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 571
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,517
  • بازدید ماه : 4,394
  • بازدید سال : 33,125
  • بازدید کلی : 4,043,336
  • کدهای اختصاصی


    جشن تولد ستاره ها - حریم آسمانی


    کد بنر جشن ستاره ها

    همراهان حریم آسمانی






    PageRank


    آلکسا سایت حریم آسمانی


    حمایت می کنیم