loading...
حریم آسمانی | سایت تخصصی حجاب و عفاف
آخرین ارسال های انجمن
حســین عزتی بازدید : 11977 1394/05/30 نظرات (0)


چادر قشنگ من


واسه من مقدسه


پر و بال میده به من


کی می‌گه یه قفسه


آسمون مال منه


چادر من، بال من


عطر آزادی داره


رنگ استقلال من


کوچه‌ها وقتی که از


چشم نامحرم پُره


حافظ نجابتم


تو خیابون چادره


گل زیبا گلیه


که داره رنگ و لعاب


دختری قشنگه که


همیشه داره حجاب


***


بیرون پاکی دارم


درون پاکی دارم


خدا دوستم داره که


روسری سر می‌ذارم


بد حجاب نمی‌شمو


اشتباه نمی‌کنم


چادرم حریممه


من گناه نمی‌کنم


شعر پاکدامنیه


غزل پوشش من


چقدر دیدنیه


با حجاب کوشش من


تو کویر وسوسه


حجابم سایبونه


زیر سایش می‌مونم


تا دلم سبز بمونه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ورژن جدید حریم آسمانی را چطور میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 2057
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 1,360
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,306
  • بازدید ماه : 5,183
  • بازدید سال : 33,914
  • بازدید کلی : 4,044,125
  • کدهای اختصاصی


    جشن تولد ستاره ها - حریم آسمانی


    کد بنر جشن ستاره ها

    همراهان حریم آسمانی






    PageRank


    آلکسا سایت حریم آسمانی


    حمایت می کنیم