loading...
حریم آسمانی | سایت تخصصی حجاب و عفاف
آخرین ارسال های انجمن
حســین عزتی بازدید : 819 1395/04/24 نظرات (1)


هر دو داشتیم برای شروع یک روز دیگر آماده میشدیم...

اما
🔹وقتی من چادرم را اتو میزدم تا با پوشیدنش زیبایی و اندام دخترانه ام را از نگاه مردهای غریبه و همسر یک زن و پدر یک بچه حفظ کنم و لبخند خدا را بخرم...
.
🔸تو داشتی مانتوی بدون دکمه و تنگت را جلوی آینه پرو میکردی و در ذهنت تصور میکردی نگاه هایی که به سمتت خواهد چرخید وقتی با ساپورتت ستش کنی...
.
🔹وقتی من داشتم لاک و آرایشم را پاک میکردم تا مثل یک فرشته پاک از خانه خارج شوم
( همان لاک و آرایشی که برای نامحرم و غریبه ها لقب شیطانی میگیرند و میشود ابزار دست شیطان )

🔸تو داشتی با وسایل تباهی ات خودت را هفت رنگ میکردی...
تا شبیه فلان دختر بدنام معروف توی اینستاگرام شوی و دلبری کنی از مردهای غریبه و دل امام زمان را بشکنی...
.
🔹وقتی من با بسم الله و آیت الکرسی از خانه خارج میشدم و مواظب بودم موهایم بیرون نباشد...

🔸تو داشتی به دوست پسر جدیدت زنگ میزدی تا یک قرار حرام را رقم بزنی و موهایت را گیس میکردی تا از (مثلا) روسری ات بیرون بیندازی...
.
◀️و دیر یا زود...
🔹وقتی من در آغوش گرم خدا آرام گرفته ام و لبخند حضرت زهرا از من برداشته نمیشود...

🔸تو در آتش خودخواهی ها و نفس خواهی هایت میسوزی...
.
🔸بله گفتن به شیطان و نفست...
در حالی که خشم خدا را خریده ای و حضرت زهرا نگاهت نمیکند!
.
➿بله هر دوی ما  خدا و  حضرت زهرا را دوست داشتیم...
می دانم...
✔️اما من دوست داشتنم را ثابت کردم،
 ✔️روی نفسم پا گذاشتم
✔️وانتخاب های درست کردم....
❌و تو فقط از دوست داشتن  دم زدی!!
❌و درانتخاب هایت بی سلیقگی کردی
 ❌و چیز دیگری را نشان دادی!!

💫ای کاش دوست داشتنت را ثابت میکردی!!!
.
🔼آرامش یعنی: در خیابان قدم بزنی و خیالت راحت باشد که ده قافله دل کثیف با تونیست...

🔼آرامش یعنی: بدانی از نگاه گرگ ها محفوظی...

🔼آرامش یعنی: در این روزگار که شنل قرمزی ها خودنمایی میکنند، متفاوت ماندن!

🔼آرامش یعنی: وجدانی که آسوده و آرام است ...
وجدانی که میداند امروز دل مردهای متاهل و پسران جوان را نبرده است!!

🔼آرامش یعنی: خجالت نکشیدن از عکس شهدا توی خیابان!

🔼آرامش یعنی: طعمه و وسیله #ارضاء چشم های ناپاک و کثیف نشدن!

🔼آرامش یعنی: شبیه ترین حالت به ریحانه خدا، حضرت زهرا شدن...
 

🔼آرامش یعنی: 
💥لایق لبخند آقا شدن...💥

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط گلستان بلاگ در تاریخ 1395/04/24 و 15:23 دقیقه ارسال شده است

سلام. خداقوت
مطلب شما در سایت گلستان بلاگ انتشار یافت
برای نشر سریعتر مطالب خود به ما بپیوندید.و مطالب خود را از طریق ورود به سایت و انتخاب گزینه ارسال مطالب برای ما ارسال کنید
http://golestanblog.ir/%D8%A2%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%B4-%DB%8C%D8%B9%D9%86%DB%8C/
موید باشید
یاعلی. التماس دعا


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ورژن جدید حریم آسمانی را چطور میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 2057
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 459
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,405
  • بازدید ماه : 4,282
  • بازدید سال : 33,013
  • بازدید کلی : 4,043,224
  • کدهای اختصاصی


    جشن تولد ستاره ها - حریم آسمانی


    کد بنر جشن ستاره ها

    همراهان حریم آسمانی






    PageRank


    آلکسا سایت حریم آسمانی


    حمایت می کنیم