loading...
حریم آسمانی | سایت تخصصی حجاب و عفاف
آخرین ارسال های انجمن
حســین عزتی بازدید : 762 1395/04/26 نظرات (1)


دختری 19ساله هستم.از 12سالگی تک رقصنده مراسم های جشنو عروسی بودم.جلوی مردانو زنان میرقصیدم
مادرم همش اعتراض میکرد،گاهی ام گریه میفتاد،التماس میکرد ک لااقل جلوی مردها نرقصم،میگفت منو جلو بی بی فاطمه زهرا شرمسارم نکن،اما من گوشم بدهکار نبود
فقط بفکر این بودم موهامو چ مدلی درست کنم،لاک ناخونم باید با رژم ست میبود،گوشام چندتا سوراخ داشتو ب هرسوراخ یه مدل گوشواره آویزون🔫😞
17سالم بود ک مادرم بزور منو فرستاد راهیان نور
توی راه همش عصبی بودمو پشیمون که کاش نمی اومدم.آخه اینجام شد مکان تفریحیو مسافرت
اول رفتیم حرم حضرت معصومه،باخودم گفتم آخه چ فرقی بین این حرم با امام زاده ی محلمون هس☹️بدون اینکه زیارت کنم از حرم اومدم بیرون🔫😔
نزدیکای صبح بود رسیدم اندیمشکو رفتیم زیارت دانیال نبی،بازم برام مسخره بود،آخه این همه راه اومدیم ک چی بشه..اینبارم بدون اینکه زیارت کنم رفتم سمته بازار..
فردای اون روز کاروان سمته روده کارون حرکت کرد،از نی زارا ک رد شدیم یه نمایشگاه کتاب بود،بقیه رفتن سمته رود اما من موندم تو نمایشگاه،باخودم گفتم شهره خودمون کلی رودو دریا داره آخه کدوم آدم عاقلی شماله کشورو ول میکنه میاد جنوب ک یه رودو ببینه...این طرزه فکرم ادامه داشت تا وقتی که رفتیم طلاییه..وقتی وارده طلاییه شدم،اونقدر قلبم آروم شده بود،اونقدر احساس آرامش میکردم،که همونجا روی خاک زانو زدم،به خانومی که کنارم بود گفتم اینجا کجاست؟گفت طلاییه.گفتم میدونم طلاییس چرا خاکش زمین گیره؟لبخند زدو گفت:توام عاشق شدی؟ هرکی بیاد اینجا عاشق میشه.چون خاکش بویه خون میده چون اینجاجوونای ماعاشقانه جون سپردن.تا ناموسشون در امان باشه...

ولی بنظر من اونجا بوی خون نمیداد،بویه بهشت میداد..
من که همه ی جاذبه های کشورو دیدمو دور زدم،چرا دلم نمیاد از این ی تیکه خاک که حتی یه علف سبزم نداره دل بکنم،،،
تازه فهمیدم چه ظلمی بخودم کردم،جلو مردای فامیلو غریبه عشوه ریختم قر دادمو دل بردم،ب لطف خداو خانوم فاطمه زهرا،عاشق چادرمو حجابمم،و نگاه هیچ آدمی جز نگاه مادرمو آقا امام زمان برام مهم نیست،و خدارو شکر از اون جاهلیت بیرون اومدم و دوستامم باخودم همراه کردم،خداوند بانوی دو عالم رو از ما خوشنود نگه داره

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سجاد در تاریخ 1396/05/03 و 23:53 دقیقه ارسال شده است

اگر آدم مومن باشه مومنا دوستش دارن تا جایی ک جونشونم براش میدن. تو دل خدا رو بدست بیار. دل مردم هم بدست میاد.ولی این دخترا ک فکر میکنن با خودنمایی و ریا میشه دلخرید غافلن از اینکه مشتاقاشون ی عده آدمن ک فقط فکر منافع خودشونن. در واقع نوعی خریدارن و دختر هم براشون عروسکه.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ورژن جدید حریم آسمانی را چطور میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 2057
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 549
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,495
  • بازدید ماه : 4,372
  • بازدید سال : 33,103
  • بازدید کلی : 4,043,314
  • کدهای اختصاصی


    جشن تولد ستاره ها - حریم آسمانی


    کد بنر جشن ستاره ها

    همراهان حریم آسمانی






    PageRank


    آلکسا سایت حریم آسمانی


    حمایت می کنیم