loading...
حریم آسمانی | سایت تخصصی حجاب و عفاف
آخرین ارسال های انجمن
حســین عزتی بازدید : 5234 1392/04/23 نظرات (23)

 چادر مزخرف ترین و مضر ترین پوشش در تمام دنیاست!!! - حریم آسمانی - harimeasmani.ir

با سلام خدمت همه ی شما بزرگواران از این به بعد می خوام یه سری هم به تفکرات ضد حجاب و چادر بزنم . باید اونور قضیه رو هم دید و به قول معروف ببینیم چند چندیم نمیشه گفت همه چی آرومه چون واقعا نیست و وضعیت خرابتر از این حرفهاست اولین قدم هم از کسی شروع میکنیم که خودش با حجاب کامله یعنی چادریه متن زیر رو قشنگ مطالعه کنید:

  • من یه دختر چادری هستم می تونم بگم چادر مزخرف ترین و مضر ترین پوشش در تمام دنیاست. اصولا هر پوششی در هر منطقه ای برای رسیدن به یه هدف خوب طراحی میشه ولی چادر تنها هدفی رو که دنبال میکنه حذف زن از اجتماعه!! اگه این مردایی که اینقدر سنگ چادر رو به سینه میزننن توی گرمای تابستون با این شلوغی و ترافیک… و یا توی سرمای زمستون با اونهمه گل و شل و …. مجبور بودن فقط یه روز چادر سرشون کنن اونوقت خودشون چادر ناموسشون رو میگرفتن و وسط حیاط یا خیابون آتیش میزدن مگه اینکه هدفی رو که بالا گفتم داشته باشن!!!!

    تا حالا دیدی خانوما دستکش تو سرما نپوشن چون نمیتونن چادرشون رو مرتب کنن؟

    تا حالا دیدی لباس گرم نمی پوشن چون خیلی هیکلشون زیر چادر حجیم و بی قواره شده؟

    تا حالا دیدید یه دستشون کیف یکی دیگه بچه با دندونشون کیسه خریداشونو نگه دارن؟اگه موبایلشون زنگ بزنه که …..

    تا حالا شنیدید خصوصا روز اول بعد حموم سر خانومای چادر به شدت خارش میگیره و ادمو دیوونه می کنه؟

    تا حالا شنیدی که تو گرمای تابستون که شما مردا نیمه آستین میپوشین خانوما پشتشون از داغی چادر مشکی میسوزه و موهاشون دچار ریزش و کثیفی دائمیه؟

    قسم میخورم اگه مردا میچشیدن سختی های این پوشش مزخرف رو اگه هیچ چاره ای پیدا نمی کردن!  دینشون رو عوض میکردن!!!

  • اصلا موضوع این نیست که کسی از چادر بدش بیاد .

    در واقع ما میتونیم خیلی به روز تر و در عین حال محجوب  و زیبا باشیم.

    چادر هیچ زیبائی نداره و این به نظر من تو روحیه ی جمعی یک کشور تاثیر منفی میذاره

    ما تو هزاره ی سوم باید حس زیبائی شناسی عمیق تری داشته باشیم

    در ضمن مردا اگه از چادر خوششون میومد   دنبال دخترای سانتی مانتال نمیرفتن…..

    حتی این نیاز خیلی از مردا رو  مجاب میکنه که به خاطر برطرف کردنش به زندگی و همسرشون خیانت کنن.

خب مطالعه کردید ؟ واقعا چرا ما به این روز افتادیم ... واقعا چادر حذف زن از اجتماعه ؟ درصورتی که ما به چشم داریم میبینیم خیلی از چادری ها و با حجاب ها در بالاترین سطح اجتماع درحال فعالیتن وزیر سابق بهداشت مگر چادری نبود؟ و خیلی مثال های دیگه

ما منکر این نیستیم که چادر مشکلات نداره چادر مشکلات داره زیادهم داره اما زیبائیش به همین مشکلاتشه ، اصولا  قانون اینکه برای به دست آوردن بهترین چیزها باید سختی بکشی  بهشت را به بها دهند نه بهانه

بله مردها باید دنبال دخترای سانتی مانتال برن چون هدفشون چیز دیگست که چادر این فیلتر اولیه رو گزاشته که دنبال چادری ها نرن

ما می خوایم خودمون رو برای کی زیبا کنیم ؟ اگه برای مردم ؟ کاملا درسته ولی ما میخواهیم برای خدا زیبا بشیم خدا هم زیبایی باطنی میخواد نه ظاهری

مردها هم موظف به رعایت حجاب هستند هیچ مرد با حجابی در گرمای تابستان پیراهن آستین کوتاه با یقه باز نمیپوشه

یه چندتا نکته هم میمونه این که اولا گرمای تابستون بدتره یا گرمای جهنم؟

دوم شما از گرمای تابستون فرار میکنی و از سوختن پشتت از سیاهی چادر میگی این درحالی که حضرت زهرا تو آتیش سوخت و چادر از سرش نیفتاد

سوم چادر هم مثل روزه میمونه وقتی تو تابستون داری از عطش میمیری و میبینی که خیلی از مردم دارن آب میخورن و عین خیالشونم نیست اونموقع هست که خودتو واسه خدا پررنگ کردی اون موقع هست که خدا به فرشته هاش مباهات میکنه میگه ببینید بنده رو

چهارم بدون چادر نمیشه حجاب رو کامل رعایت کرد چون اگر چادر نزاری مجبوری مانتوی بلند و گشاد بپ.شی که این با حس زیبایی شناخنی که مدنظر این عزیز بود منافات داره نمیشه به روز بود

والسلام

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1396/06/17 و 19:31 دقیقه ارسال شده است

آقای مجید که حرفتو با فحش میزنی, اولا که همه میدونن شما برا چشم چرونی وشهوت خودته که مخالف حجابی نمیتونیم بگی نه چون یه چیز غریزی که خدا برا همه ی مردا قرار داده بعدشم آخه خر چه داند قیمت نقل ونبات. تو چی از ارزش یه خانم باحجاب میفهمی, دیدی هیچوقت طلا را بیارن تو پیاده رو بفروشن؟؟؟؟؟

این نظر توسط رها در تاریخ 1396/06/16 و 21:55 دقیقه ارسال شده است

سلام منم یه دختر چادری هستم..
همیشه وقتی میرم بیرون اصلا راحت نیستم چادر همش تو دست پا منه خیلی بده ...
ولی خوب چه کنم موندم با این چادر چیکار کنم ....خیلی رو مخه

این نظر توسط مجید در تاریخ 1396/04/21 و 15:52 دقیقه ارسال شده است

گوه خوردی با هفت جدو ابادت مردتیکه الاغ - چادر کجاش پوشش ایرانیه یابو!!! بد بخت هیچی ندار برو تاریخ کشورتو بخون بعدا بیا زر زر کن

این نظر توسط محیا در تاریخ 1395/06/17 و 2:07 دقیقه ارسال شده است

ببخشید من زود قضاوت کردم انتهای مطلبو الان خوندم
زیبا بود.

این نظر توسط محیا در تاریخ 1395/06/17 و 2:01 دقیقه ارسال شده است

دوست عزیز تا حالا شنیدی کسی عاشقه حاضر هر کاری بکنه تا مثل عشقش باشه و مثل اون رفتار کنه بزار خلاصت کنم چادر حرمت داره عشق داره و یه میراثه این صحبت های تند شما فقط بی احترامی محسوب میشه من خودم با تموم مشکلات چادر یه جادری ام و قلبا به چادرم افتخار میکنم.❤

این نظر توسط hoora در تاریخ 1395/01/16 و 21:27 دقیقه ارسال شده است

بسیار زیبا بود.با این متن میشه جواب افراد زیادی رو داد که نه تنها چادر بلکه حجاب رو وسیله ی محدود شدن زن میمونن و هنوز در این تفکر به سر میبرن که این حجاب به زور به خانوم های مسلمون تحمیل شده و جوسازی میکنن.
در حالی که حتی توی کشور های اروپایی هم در زمان قدیم و حتی قبل از میلاد مسیح حجاب وجود داشته.
اگه زیبایی به بد حجابی و بی حجابیه...حیوونا از همه زیبا ترن!
چادر اجبار نیست و نه قران و نه در هیچ روایتی نگفته کسی که چادر نذاره میره جهنم.
بلکه گفته چادر حجاب برتره یعنی پر فیض ترین حجاب و مستحبه.
من خودم چادری هستم و در عین حال لباس های مناسب و خیلی شیکی رو زیر چادر برای مهمونی ها میپوشم و چادر از این لحاظ هیچ محدودیتی برای من ایجاد نکرده.
این حرف که گفته میشه چادر زیبا نیست هم تا حدودی غیر منطقیه.والا اگه الان 40 سال پیش بود که فقط چادر های ساده بودن،شاید صحت داشت ولی الان که ماشالله هزار ماشالله انواع و اقسام مدل چادر با پارچه های کار شده از جمله:بحرینی و قجری و ملی و دانشجویی و... و هزار مدل هست،واقعا این حرف بی انصافیه.
البته لازم به ذکره که بعضی ها هم تو جامعه هستن که \"فقط ظاهرا\" چادر سر میکنن یعنی چادر که قربونش برم جلوش کاملا باز،ارایش ده من،موها هم که از زیر روسری بیرون!
بعد میگن ما چادری هستیم!
و همین برای افراد سوئ استفاده گر و دشمنان جامعه اسلامی این فرصت رو به وجود میاره که اشوب کنن و شعار بدن و حرفایی رو ترویج بدن از قبیل:چادری ها از همه بدترن،زیر چادر میرن فلان کار رو میکنن بعد میگن ما خوبیم،چادر دیگه الان شکل خوبی نداره و حرفایی از این قبیل که باعث میشه حتی اون خانوم های واقعا مومن هم چادری بودنشون زیر سوال بره و مورد تمسخر قرار بگیرن.چی میگن؟(تر و خشک با هم میسوزن)
و دقیقا همین اشوب باعث میشه که افرادی که میخوان چادری بشن هم اگه مطالعه نداشته باشن و ندونن،گول بخورن و از کارشون صرف نظر کنن یا اصلا خود افراد چادری چادرشون رو بردارن.
و از سوی دیگه،خانوم هایی که چندان به حجاب اهمیت نمیدن اونا رو مورد تمسخر و تحقیر قرار بدن و تفکرات منفی در این مورد داشته باشن.
و همین خیلی تاثیر منفی میذاره روی خانوم های چادری.
و راهش هم اینه که برن مطالعه کنن و ببینن(خدا) چی میگه نه(مردم)
در جواب شخصی که گفت خداوند به حجاب باطنی اهمیت میده و حجاب ظاهری نمیخواد باید بگم: مثل اینکه شما فراموش کردین (از کوزه همان برون تراود که در اوست) دوست عزیزشکلک
مگه میشه کسی باطن پاکی داشته باشه و ظاهرش ناپاک باشه؟

در هرصورت از مطلب خوبتون تشکر میکنم و برای شما سال خوبی رو ارزو میکنم.

و من الله توفیق.


این نظر توسط سهیل در تاریخ 1394/12/06 و 0:18 دقیقه ارسال شده است

سلام.من خودم به عنوان یه مرد مجرد زمانی که بخوام متاهل شم به دنبال دختری هستم که مانتویی باشه اما نسبت بهم وفادار باشه.به شخصه حجاب رو قبول دارم اما از چادر متنفرم.خوش باشید

این نظر توسط Zohre در تاریخ 1394/10/13 و 18:20 دقیقه ارسال شده است

کی گفته حیا و چادر بدون هم بی معنی هستن.ادم باید پوشش کامل باشه که بی چادرم میشه.خدا خودش گفته پوشش هایتان را به خودتان نزدیک کنید.نگفته حتما چادر سر کنید.دلیلی نداره من پوششم مثل اعراب باشه.
پاسخ : سلام چادر قبل از اینکه یک پوشش اسلامی باشد یک پوشش ایرانی است ...

این نظر توسط نفس در تاریخ 1394/09/27 و 19:23 دقیقه ارسال شده است

من اصلا نميگم همه باید چارد سر کنن و اگه نکنن جهنمی اند نه اصلا بحثم روی این مطلب نیست.فقط به عنوان یک انسان میخوام از انتخابی که تو زندگیم کردم دفاع کنم چون واقعا رنجیدم که راجع به پوششی که عاشقشم کسی اینطوری حرف بزنه.من دانشجو هستم توی یکی از بهترین دانشگاه های دولتی کشور درس می خونم پس یعنی تو اجتماع هستم.من و دوستام که همشون چادری اند کافه و بازار و پارک هم میریم بدون اینکه ذره ای اذیت شیم.من با چادر آستین دار ورزش هم می تونم بکنم پس محدودیتی برام به وجود نیاورده.راستی هوا که سرد میشه لباس گرم هم می پوشم دستکش هم دستم میکنم و چادرم رو هم به راحتی نگه می دارم.تو روزای بارونی هم چادرمو کمی بالا می گیرم و راه میرم و کثیف هم نمیشه.اگه دلت با چادر نیست و اسه این پوشش که قطعا عاشقانی داره بیخودی بهونه نیار...هرکسی مختاره پوشش خودشو انتخاب کنه لطفا به پوشش ادما احترام بزارید و انگ دور بودن از اجتماع رو به دختر چادری و انگ بی حیایی رو به دختر مانتویی نزنید. دوستون می دارم هموطنانم.یاحق

این نظر توسط نفیسه در تاریخ 1394/09/19 و 12:42 دقیقه ارسال شده است

بسه هر چقدر با مطالب دل نشین و رویایی زن این جامعه رو فریب دادید.من خودم یک دخترم که در کنار حفظ وجاهت و وقارم چادر سرم نمیکنم.کی گفته کسی که چادر سرش نمیکنه جاش تو جهنمه؟ینی کسی که چادر میپوشه رو جهنم نمیبرن؟؟؟کی گفته یک خانوم چادری شان اجتماعی بالاتری داره؟ چادر مهمه قشنگه و زیباست ولی ملاک سنجش هایی که شما دارید انجام میدید نیست.حجاب ملاکی برای فهم و انسانیت هست ولی چادر ملاک سنجیدن این معیار ها نیست
پاسخ : با سلام
ما نگفتیم هرکسی چادری بهشتیه یا آدم خوبیه ...حیا بالاتر از چادره ... کسی که چادریه ممکنه با حیا نباشه ولی کسی که حیا داره حتما چادریه . حیا و چادر بدون هم معنی ندارن


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ورژن جدید حریم آسمانی را چطور میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 2057
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 390
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,336
  • بازدید ماه : 4,213
  • بازدید سال : 32,944
  • بازدید کلی : 4,043,155
  • کدهای اختصاصی


    جشن تولد ستاره ها - حریم آسمانی


    کد بنر جشن ستاره ها

    همراهان حریم آسمانی






    PageRank


    آلکسا سایت حریم آسمانی


    حمایت می کنیم