loading...
حریم آسمانی | سایت تخصصی حجاب و عفاف
آخرین ارسال های انجمن
حســین عزتی بازدید : 1340 1392/07/02 نظرات (2)


با سلام مطلب پیش رو از سری مطالب ( از حجاب دوروبر شما چه خبر ؟ ) است :

تو هواپیما دیدم با همکاراش گرم صحبته بعد یه چند ساعتی که گذشت صحبتاشون تموم شد .

دیدم اومد پیش من و گفت ببخشید حاج آقا میتونم یه سوال ازتون بپرسم ؟

گفتم بفرمایید

گفت سوال که نیست میخوام راهنماییم کنید

گفتم بله بفرمایید در خدمتم

گفت حاج آقا راستشو بخواین من تازه ازدواج کردم ولی نمیدونم چرا با همسرم سردم

منم رک و راست برگشتم بهش گفتم برای این سردی که با همکارات گرمی و دیگه سیر میشی و وقتی دیگه برا شوهرت نداری

امام علی (ع): صحبت کردن غیر ضروری با نامحرم انسان سالم را گرفتار بلاها و مصیبتها میسازد وقلب انسان را به انحراف و مریضی می کشاند.

شما هم میتوانید مطالب خود رو از اینجا برای ما ارسال کنید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حرف تو در تاریخ 1392/07/07 و 21:08 دقیقه ارسال شده است

سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
"دلیل سرد شدن از همسر؟"
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/14906
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت حرف تو به شما:
"پیامبر اکرم (صلّی الله علیه و آله): هر که به آنچه خداوند روزیش کرده راضی باشد، خوش و خرم بماند."
یا علی

این نظر توسط مولائی در تاریخ 1392/07/04 و 10:32 دقیقه ارسال شده است

دقیقا"
من هم خیلی شاهداین واقعیت تلخ بودم زنها یا مردانی که زیاد با نامحرم گرم میگیرند همیشه با همسرانشون سرد هستند
20 بدون ارفاق


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ورژن جدید حریم آسمانی را چطور میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 2057
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 934
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,880
  • بازدید ماه : 4,757
  • بازدید سال : 33,488
  • بازدید کلی : 4,043,699
  • کدهای اختصاصی


    جشن تولد ستاره ها - حریم آسمانی


    کد بنر جشن ستاره ها

    همراهان حریم آسمانی






    PageRank


    آلکسا سایت حریم آسمانی


    حمایت می کنیم