loading...
حریم آسمانی | سایت تخصصی حجاب و عفاف
آخرین ارسال های انجمن
حســین عزتی بازدید : 770 1392/11/26 نظرات (2)

لطفت همیشه شامل حالمه

لطفت همیشه شامل حالمه - حریم آسمانی

ابتدای ترم دوم دانشگاهم بود .ساعت کلاسامون تموم شد و از لابی دانشگاه بهمراه همکلاسیام خارج می شدیم چندتا از همکلاسی های پشت سرم هنگام رفتن داشتن از رفتار زشت یکی از استادهامون انتقاد می کردن .منم توجهم جلب شد و اومدم حرف بزنم که یکیشون که همیشه با آرایشو تیپ نامناسب بود با حالت مشمئز کننده ای که انگار چیز تهوع آوری دیده چشماشو ازم گرفتو گفت ببین فلانی( اسممو گفت) من از این مدل حجابت حالم بهم میخوره اصلا نمی تونم تحمل کنم و با اینجور تیپا همکلام بشم! من که آمادگی قبلی رو داشتم ولی باز دلم شکست و یک نگاه به همشون انداختم از سر تعجب. و هیچی نگفتم و اومدم خونه دوفته از ماجرا گذشتو به علت نرفتن به مشهدالرضا که آرزوی قلبیم بود خیلی تو حال خودم بودم . سر کلاس نشسته بودیم که یکهو دیدم همه دارن صدام می زنن بخودم اومدم دیدم همون همکلاسیم اومده و می گه : یه سوالی ازت داشتم تورو خدا راستشو بگو چند بار تکرار کرد جملشو. گفتم تو بپرس .باشه .چرا نگم؟ همونطور با صدایی که همه ی کلاس می شنیدن گفت: من رفته بودم مشهد 1 هفته . هر وقت می رفتم حرم تو رو می دیدم روز آخر خیلی حرصم گرفتو تعجب کردم که آخه چرا نمیای سلام بدی من که نزدیکت وایسادم دارم می بینمت. تصمیم گرفتم رفتم نزدیکت تا خودم سلام بدم و علت رفتارتو بپرسم. دیدم اون دختر اصلا تو نیستی. یکی دیگست. آخه می دونی توی جمع غیبتتو کرده بودم. فکر می کنم بخاطر اونه تو رو خدا حلالم کن .می دونم اشتباه کردم. من همینطور مات و مبهوت طوفانی در درونم ایجاد شده بود. بغضم گرفته بود. با لحن مهربونی جوابشو دادمو راضیش کردم. هنوزم توی دلم ازینکه اونشب جوابشو ندادمو سکوت کردم خدارو شکر می کنم. چون خوب می دونم بهترین کارو کردم. امام مهربونی ها ضامن چشمان آهوها خیلی مدیونتونم آقا جان . در پناه نگاه مادرم حضرت زهرا باشید همتون.

با تشکر از خانوم جمشیدی (کاربر سایت) که این خاطره زیبارو برامون فرستادن

شما هم میتوانید از اینجا خاطره هاتون درباره حجاب رو برامون بفرستید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حرف تو در تاریخ 1392/11/30 و 23:38 دقیقه ارسال شده است

سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
" خداروشکر با سکوتم هدایت شد "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/22627
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:
"امام خامنه‌ای (حفظه‌الله): در کنار تحصیل علم و دانش، از فرصت جوانی برای تهذیب نفس و اُنس با خدا و آشنایی عمیق با معارف قرآن و اهل‌بیت (علیهم‌السّلام) بهره ببرید."
یا علی

این نظر توسط J.F.A.C در تاریخ 1392/11/26 و 15:17 دقیقه ارسال شده است

سلام؛
لینک و لوگوی شما درج شد، لطفاً لنک و لوگو ما را درج کنید.
سپاس.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ورژن جدید حریم آسمانی را چطور میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 2057
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,019
  • بازدید ماه : 3,896
  • بازدید سال : 32,627
  • بازدید کلی : 4,042,838
  • کدهای اختصاصی


    جشن تولد ستاره ها - حریم آسمانی


    کد بنر جشن ستاره ها

    همراهان حریم آسمانی






    PageRank


    آلکسا سایت حریم آسمانی


    حمایت می کنیم