loading...
حریم آسمانی | سایت تخصصی حجاب و عفاف
آخرین ارسال های انجمن
masjed3000 بازدید : 616 1394/03/16 نظرات (0)


بیمارستان از مجروحین پرشده بود...


حال یکی خیلی بد بود...

رگ هایش پاره پاره شده بود و خونریزی شدیدی داشت...

وقتی دکتراین مجروح را دیدبه من گفت بیاورمش داخل اتاق عمل...

من ان زمان چادربه سرداشتم.

دکتراشاره کردکه چادرم را دربیاورم تا راحت تر بتوانم مجروح را جابه جا کنم...

مجروح که چند دقیقه ای بود به هوش آمده بود،به سختی گوشه ی چادرم را گرفت و بریده بریده وسخت گفت:

من دارم میروم تا تو چادرت رادرنیاوری. مابرای این چادر داریم میرویم...



چادرم در مشتش بودکه شهید شد.

از آن به بعد در سخت ترین و بدترین شرایط هم چادرم را کنارنگذاشتم...

( راوی:خانم موسوی،یکی از پرستاران دفاع مقدس)
شادی روح شهدا صلوات

حجاب همان چادریست که پشت در سوخت ولی از سر فاطمه (س) نیفتاد


...اللہم عجل لولیڪ الفرج.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ورژن جدید حریم آسمانی را چطور میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 2057
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 1,481
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,427
  • بازدید ماه : 5,304
  • بازدید سال : 34,035
  • بازدید کلی : 4,044,246
  • کدهای اختصاصی


    جشن تولد ستاره ها - حریم آسمانی


    کد بنر جشن ستاره ها

    همراهان حریم آسمانی






    PageRank


    آلکسا سایت حریم آسمانی


    حمایت می کنیم