loading...
حریم آسمانی | سایت تخصصی حجاب و عفاف
آخرین ارسال های انجمن
amirzahedi بازدید : 701 1394/11/18 نظرات (0)


:sunny:قابل توجه پدر و مادرا...:point_down:


به بابام گفتم: می خوام زن بگیرم:heart_eyes::see_no_evil:

یه نگاهی بهم کرد و گفت::smirk: چقدر درآمد داری که می خوای زن بگیری؟

گفتم: سر جمع هشتصد نوهصد تومنی میشه:relaxed:

بابام زد زیر خنده و گفت: پاشو برو بچه

گفتم : چرا؟:grin::pensive:

گفت: با هشتصد نوهصدهزار تومن میشه زندگی کرد؟

می خوای دختر مردم رو بدبخت کنی؟


بهش گفتم : میشه یه سوال ازت بپرسم؟

گفت: بپرس🤗

گفتم: اگه یه پولدار بیاد بهت بگه که برا پسرت زن بگیر ، بعد بهت امضا و تضمین بده که ماهانه خرج زندگی بچه ات رو میدم ، قبول می کنی؟

بابام بلافاصله گفت: خب معلومه که قبول می کنم
گفتم: بابا جون!
تو حرف و امضای یه پولدار رو که نمی دونی واقعا چه جور آدمیه قبول می کنی و به پشتوانه ی اینکه قول داده زندگی پسرت رو تامین کنه برا بچه ات زن می گیری ،
؛اما حرف خدا رو قبول نمی کنی؟:disappointed:

بهش برخورد و گفت: یعنی چی؟☹🤔

گفتم: خدا توی قرآن " سوره ی نور آیه 32 "
فرموده: برا بچه هاتون زن بگیرید ، اگه تنگدست و پول ندارن من خودم از فضلم بی نیازشون می کنم.

اونوقت شما به حرف یه پولدار که نمی شناسیش و ممکنه بعدها بزنه زیر حرفش اعتماد می کنین ، اونوقت حرف خدا که هرگز دروغ نمیگه
رو قبول نمی کنی؟

یعنی حرف خدا رو کمتر از یه پولدار قبول داری؟

بابام رفت توی فکر و هیچی نگفت:disappointed:🤔
منم بلند شدم و رفتم:walking:

فردا صبح بابام به مامانم گفت: به فکر یه عروس برا پسرت باش..:heart_eyes:

خلاصه تحقیق کردیم و یه دختر مناسب و هم سطح خودمون پیدا کردیم🙃

ازدواجمون سر گرفت و الان یه زندگی خوب وپُر از عشق رو در کنار همسرم دارم . .:couple::two_hearts:

اگه اون موقع شنیده بودم خدا روزی رو می رسونه ، الان چشیدم این آیه پر برکت زو .. 
با تمام وجودم درک کردم که خدا روزی رو می رسونه یعنی چی...:heart::pray:

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ورژن جدید حریم آسمانی را چطور میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 2057
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 676
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,622
  • بازدید ماه : 4,499
  • بازدید سال : 33,230
  • بازدید کلی : 4,043,441
  • کدهای اختصاصی


    جشن تولد ستاره ها - حریم آسمانی


    کد بنر جشن ستاره ها

    همراهان حریم آسمانی






    PageRank


    آلکسا سایت حریم آسمانی


    حمایت می کنیم