loading...
حریم آسمانی | سایت تخصصی حجاب و عفاف
آخرین ارسال های انجمن
حســین عزتی بازدید : 1091 1392/11/16 نظرات (2)

من یه چادریم

من یه چادریم - حریم آسمانی

من
یه چادریم
یه
چادری که وقتی با چادرش میره بیرون شاید
هزارتا حرف از دوستاش که حجاب شون چادر
نیست یا افراد بیرون بشنوه
یه
چاری که عاشق چادرشه چون حس میکنه این
چادرش بهش  عزت داده شخصیت داده جذبه داده
جذبه ای که

باعث
میشه هیچ کس نتونه نگاهه بدی بهش بندازه
   اچادرمو
دوست دارم چون وقتی سرم میکنم حس می کنم
خدا بهم لبخند میزنه خوش حال میشه  ازم
امیدوار میشه

چادر
با رنگ سیاهی که داره  ولی به قلبم روشنی
میده یه حسه خوب و غیر قابل توصیف

باید
چادر باشی تا بفهمی  البته نه اون چادری
که به زور سرت کنیا نه اون چادر این حس و
بهت نمیده چادرت و باید

با
عشق سرت کنی

عشقی
که به راحتی به وجود نمیاد باید اول بخوای
چادری بشی بعد اون عشق و تو وجودت حس می
کنی وقتی اون عشق و تو وجودت پیدا کردی
دیگه حاضر نیستی حتی برای یه لحظه این
چادر و جلوی نامحرم از سرت جدا کنی

آره من با عشق چادریم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ر-الف در تاریخ 1392/11/21 و 20:21 دقیقه ارسال شده است

آري من با عشق چادري ام.من به خود مي بالم و هميشه و در همه جا از اينكه نگاه ناپاكي سوي من نيست احساس آرامش ميكنم .بر خود مي بالم چرا كه سرلوحه زندگي ام زهرا(س) است.

این نظر توسط عمارنامه در تاریخ 1392/11/19 و 14:50 دقیقه ارسال شده است

***برای دریافت هدیه «دهه فجر» ویژه وبلاگ نویسان انقلابی (کلیک کنید)***
http://www.ammarname.ir/node/32344
---------------------------
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/node/33496
ما را از بروزرسانی خود آگاه
و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
یا علی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ورژن جدید حریم آسمانی را چطور میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 2057
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 853
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,799
  • بازدید ماه : 4,676
  • بازدید سال : 33,407
  • بازدید کلی : 4,043,618
  • کدهای اختصاصی


    جشن تولد ستاره ها - حریم آسمانی


    کد بنر جشن ستاره ها

    همراهان حریم آسمانی






    PageRank


    آلکسا سایت حریم آسمانی


    حمایت می کنیم