loading...
حریم آسمانی | سایت تخصصی حجاب و عفاف
آخرین ارسال های انجمن
حســین عزتی بازدید : 1256 1392/11/30 نظرات (6)

عاشق حضرت زهرا و مادر

عاشق حضرت زهرا و مادر-حریم آسمانی

از 4 سالگیم عاشق حضرت زهرا بودن رو حس کردم
بی نهایت عاشق عکسهای باحجاب خانوادگی و عاشق چادر مامانم بودم
مامانم برام مثله ستاره می درخشید هر وقت میومد توی مهد دنبالم
بی حد به مامانمو چادرش افتخار می کردم
5 سالم که شد از مامانم خاستم برام چادر مشکی بدوزه تا مثله بعضی از دوستام منم بخودم افتخار کنم با چادرم .
چون بنظرم چادر مشکی بی حد زیبا بود روی سرشون.
اما مامانم می گفت الان وقتش نیست.
(بعدها مامانم بهم گفتن :دوستنداشتم اذیت بشی و زده بشی .تو شور و شوق داشتی اما جمع وجور کردن چادر برات سخت بود.وگرنه من افتخارم می کنم)
هفت سالم بود.روز دوم دوم دبستانم چادر مشکی کیفیی رو که مادر بزرگم بهم هدیه داده بود تا هر وقت دیدم دوستدارم و میتونم سرش کنم.سرم کنم رو مخفیانه از مامانم بیرون درخونمون سرم کردم.
اونروز تو صف مدرسه چشمای هم مدرسه ای هام گرد شده بود .چند تا تکه درشت هم بهم انداختن.از نظر خودم البته.(ایششش نگاش کن)( این چرا اینشکلی شده؟)(حالم بهم میخوره از چادر اه اه)(واقعا چرا چادر سرش کرده؟)(اینو نگاش کن)
یکنفر اومد جلو بهم گفت چرا چادر سرت کردی؟
بلافاصله بهش گفتم عاشق چادرم هستم.و توی دلم گفتم چون عاشق حضرت زهرا هستم.
الان هر کس ازم می پرسه دیگه توی دلم نمی گم.با صدای رسا می گم.
تا چند وخت سر کردم ولی مامانم فهمید و با مهربونی در مورد اینکه بزار موقعه مناسبش برسه باهام حرف زدن . چون خودمم می دونستم سختمه قانع شدم ولی تا خود اول راهنماییم که چادرمو سر کنم. از نگاهای کوچه و بازار و اینکه چادر سرم نیست واقعا اذیت شدم.
الان 24 سالمه و 13 ساله که با تمام جونم چادرمو سر می کنم چه بیرون .چه در مهمانی های خونوادگی .
توی این سالها اتفاقاتی برای من و چادرم افتاده که هر کدوم قصه شنیدنی داره. و الان بیشتر از هر بار خدارو شاکرم که چادری هستم و بهش اعتقاد کامل قلبی دارم.
چادر مشکیمو از هر چیزی بیشتر دوست دارم
وقتی یک نویش را می خرم احساس می کنم با کلاس ترین پوشش رو برای خودم خریدم.
و وصف ناشدنیه.

این مطلب از سری مطالب جشن تولد چادری ها بود-با تشکر از کاربر عزیزی که برامون این مطلب رو ارسال کردند

شما هم میتونید از اینجا مطلب خودتون رو در اینباره ارسال کنید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ندا در تاریخ 1392/12/04 و 17:00 دقیقه ارسال شده است

هم چاه سر راه تو باید بکنیم، هم اینکه از انتظار تو دم بزنیم ،این نامه چندم است که می خوانی، داریم رکورد کوفه را می شکنیم



تقصیر من است که کم می آیی هر گاه شدم اسیر غم می آیی این جمعه وجمعه های دیگر حرف است ،آدم بشوم سه شنبه هم میآیی



همه گو یند به امید ظهورش صلوات ،کاش این جمعه بگویند به تبریک ظهورش صلوات
.....اللهم العجل لولیک الفرج....


این نظر توسط محمدمهدی در تاریخ 1392/12/03 و 14:53 دقیقه ارسال شده است

سلام
خدا قوت دادا
خيلي جالب بود.استفاده کرديم
با مطلبي کوتاه و جالب تحت عنوان" نامه یک مادر به فرزندش" به روز هستم
بيا بخون.خيلي کمه و البته خيلي جالب
نظر هم بده
منتظرتم
مواظب خودت باش
یا علی مدد

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1392/12/03 و 9:59 دقیقه ارسال شده است

خیلی قشنگ بود

این نظر توسط محمدمهدی در تاریخ 1392/12/02 و 10:09 دقیقه ارسال شده است

سلام
خدا قوت دادا
خیلی جالب بود.استفاده کردیم
با مطلبی کوتاه و جالب تحت عنوان" دستمال سرخ ها" به روز هستم
بیا بخون.خیلی کمه و البته خیلی جالب
نظر هم بده
منتظرتم
مواظب خودت باش
یا علی

این نظر توسط عمارنامه در تاریخ 1392/11/30 و 15:37 دقیقه ارسال شده است

سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/node/35621
ما را از بروزرسانی خود آگاه
و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
یا علی
ff

این نظر توسط هوشنگ وفايي در تاریخ 1392/11/30 و 10:54 دقیقه ارسال شده است

سلام بسيار عالي بود
چشام پر اشك شد
عشق منم بانوي پهلو شكسته بودند و هستند ولي متاسفانه مدتي هست مشغله هيا زندگي مهرمون رو كم رنگ تر كرده
هميشه دعا ميكنم و ميگم خدايا دختري نصيبم كن ك مورد تاييد بانو باشد چون ميخواهم زندگي كه به تو ميرسد را داشته باشم نه زندگي كه به شيطان و شيطانيها ميرسد را
متوسل شدنم به بانو بارها و بارها بهترين جوابهاي ممكن رو داده واقعا از درگاه ايزد منان براي بانو درود بي كران را عاجزانه خواستارم و اگه صدام رو بشنون بازم ميگم السلام عليك يا فاطمه الزهرا سلام الله عليها
بانوي من نميدانم سلامم را شنيدين يا نه ولي باور فرمايين بازم دوستتان دارم و بازم عاشقتان هستم و هميشه از خدا ميخوام همسري داشته باشم كه مورد تاييدات شما نيز باشد
از شما دوست گرامي هم كمال تشكر را بخاطر ثبت اين مطلب زيبا دارم جزآك الله خيرا


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ورژن جدید حریم آسمانی را چطور میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 2057
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 385
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,331
  • بازدید ماه : 4,208
  • بازدید سال : 32,939
  • بازدید کلی : 4,043,150
  • کدهای اختصاصی


    جشن تولد ستاره ها - حریم آسمانی


    کد بنر جشن ستاره ها

    همراهان حریم آسمانی






    PageRank


    آلکسا سایت حریم آسمانی


    حمایت می کنیم