loading...
حریم آسمانی | سایت تخصصی حجاب و عفاف
آخرین ارسال های انجمن
حســین عزتی بازدید : 1170 1393/01/16 نظرات (3)

عاشقانه های کودکانه برای حجاب

عاشقانه های کودکانه برای حجاب - حریم آسمانی

با سلام

یه چند وقت پیش که تو وبلاگ های مربوط به حجاب میگشتم به یه وب برخوردم که بنظرم جالب اومد

بعدش بطور اتفاقی فهمیدم که نویسنده این وبلاگ 11 سال بیشتر سن نداره

بخاطر همین کنجکاو شدم که بدونم چرا با حجابه و چرا وبلاگ حجاب زده

درحالی که بچه هایی تو این سن یا نمیدونن وبلاگ چه یا اگه بدونن برای شخصیتهای کارتونی و یه همچین

چیزهایی وبلاگ میزنن...

بطور اتفاقی فهمیدم که ایشون کاربر حریم آسمانی هم هست ازشون خواستم که برای ما از خودش و

وبلاگش بگه چی شد که چادری شد و وبلاگ حجاب زد

باهمدیگه پای عاشقانه های کودکانش میشینیم:

*من کوثر نوروزی 11سال سن دارم

از استان گیلان و شهرستان رشت هستم

من از سن
9/5سالگی به چادر و حجاب علاقه مند شدم
چه جوری الان میگم:
مادرم چادری بود و من علاقه زیادی به چادر داشتیمو عید نوروز همون سال
به شهر مقدس قم سفر کردیم
در شهر قم در تن مانکن های عروسکی
چادر های زیبا و جلب توجه ای وجود داشت
مادر من برای من یک چادر ملی خرید و من از همون سال تصمیم گرفتم که چادر را بری همیشه بر سر خود بگذارم
الان من کلاس 5هستم و به چادر خودم افتخار میکنم
و نماز هم میخوانم
چادر من نشانه وقار من است
به همین دلیل من از سن10سالگی یک وبلاگ حجاب درست کردم

اسم وبلاگم کلبه حجاب است

آدرسشم اینه: http://salam1105.blogfa.com

خیلی دوس دارم به وبلاگم بیاین و نظرتونو بهم بگید و بهم کمک کنید تابیشتر به حجاب علاقه مند بشم

باتشکر

ممنون از این خواهر کوچولومون برامون از خودش گفت ایشالا که روز به روز به حجاب

علاقه مند تر بشه و مورد عنایت حضرت زهرا قرار بگیره

درضمن هر کاربری که علاقه داره میتونه از اینجا بگه که چطور چادری شده

یا اگه وبلاگنویسه میتونه از اینجا وبلاگشو به بقیه معرفی کنه

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط گلستان بلاگ در تاریخ 1394/04/11 و 12:07 دقیقه ارسال شده است

سلام . با آرزوی قبولی طاعات و عبادات
این مطلب در گلستان بلاگ منتشر شد.
http://golestanblog.ir/%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AD%D8%AC%D8%A7%D8%A8/
منتظر مطالب بعدی شما هستیم.
یاعلی. التماس دعا

این نظر توسط حرف تو در تاریخ 1393/01/19 و 1:10 دقیقه ارسال شده است

سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت \"حرف تو\"
\" عاشقانه‌های کودکانه برای حجاب \"
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/24675
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت \"حرف تو\" به شما:
\"حضرت رسول (صلّی‌الله‌علیه‌وآله): دخترم به این دلیل فاطمه نامیده شده است که خداوند (عزّوجلّ) او و دوست‌دارانش را از آتش [دوزخ] به دور داشته است.\"
یا علی

این نظر توسط عمارنامه در تاریخ 1393/01/16 و 16:44 دقیقه ارسال شده است

سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/node/42537
ما را از بروزرسانی خود آگاه
و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
یا علی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ورژن جدید حریم آسمانی را چطور میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 2057
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 178
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,124
  • بازدید ماه : 4,001
  • بازدید سال : 32,732
  • بازدید کلی : 4,042,943
  • کدهای اختصاصی


    جشن تولد ستاره ها - حریم آسمانی


    کد بنر جشن ستاره ها

    همراهان حریم آسمانی






    PageRank


    آلکسا سایت حریم آسمانی


    حمایت می کنیم