loading...
حریم آسمانی | سایت تخصصی حجاب و عفاف
آخرین ارسال های انجمن
حســین عزتی بازدید : 2237 1392/05/23 نظرات (2)

 من و حجابم  - حریم آسمانی - harimeasmani.ir

با سلام در این مطلب نظرات خوانندگان این سایت رو درباره حجاب خودشون برای شما قرار میدیم امیدوارم که لذت ببرین ( نظر فراموش نشه )

دوستدار حجاب : من حجاب دارم چون با آن به معصومیت و پاکی خود پی می برم و پاکی کس دیگری را از او نمی گیرم

فاطمه مهری : من حجاب دارم چون فرمان خداوند است. و من می دانم که او برایم بهترین را می خواهد. از فساد به حجاب پناه نمی برم چرا که اگر فردی را بیایم که حجاب ندارد ولی فاسد هم نیست، حجابم زیر سؤال می رود. من حجاب را تنها و تنها به خاطر نجابتی می خواهم که خدا برایم خواسته: ذلک ادنی ان یعرفن فلا یؤذین... و می دانم کمترین حق خدا بر ما این است که از نعمت هایش در راه گناه بهره نبریم

محیا سیمین پر : من حجاب دارم چون پرچم مسلمان بودن و تاج بندگی من است.

ریحانه تیموری : من حجاب دارم چون حجاب به من ارامش می بخشد؛وقتی که حجاب میگیرم احساس می کنم که در آغوش فرشتگان پرواز میکنم. من حجابم رادوست دارم چون حجاب همچون مرواریدی درصدف مرا از دیدنامحرمان ونا پاکان محفوظ میدارد .

هانیه : من حجاب دارم چون واسه خودم ارزش قایلم.

قاصدک : من حجاب دارم فقط و فقط به این دلیل که معشوق من (آفریدگار مهربانم) حجاب را دوست دارد و برای من حجاب را می پسندد و مرا به آن امر کرده...

فاطمه سادات : من حجاب دارم چون در اين دنيا برتر از خداوند نديدم پس به فرمان برترين ها در امدم .

مهشید(عاشق ولایت) : من حجاب دارم چون حجاب لوحیست که بر ان نوشته اند از نگاه دیگران بی نیازم حجاب شعاریست که فریاد میزند مرا بخاطر انسانیتم بخواهید نه برای ظاهر و صورت

خانوم زد : من حجاب دارم چون «با علم ، حجاب داشتن» کار هر کسی نیست. جرات می خواهد و اعتماد به نفس.

من با حجاب : سیاهی چادرم مرا از همه مداد رنگی های متحرک در خیابان جدا میکند.

شما هم میتوانید برای ما تک جمله از حجابتان را ازاینجا بفرستید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حرف تو در تاریخ 1392/05/26 و 0:00 دقیقه ارسال شده است

سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
"من حجاب دارم چون..."
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/12230
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت حرف تو به شما:
"پیامبر اعظم صلّی الله علیه و آله و سلّم: عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است."
یا علی

این نظر توسط فاصله در تاریخ 1392/05/25 و 13:05 دقیقه ارسال شده است

من چادر دارم...
چون حس می کنم..وقتی می پوشمش..آزادی بیشتری دارم..


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ورژن جدید حریم آسمانی را چطور میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 2057
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 1,058
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,004
  • بازدید ماه : 4,881
  • بازدید سال : 33,612
  • بازدید کلی : 4,043,823
  • کدهای اختصاصی


    جشن تولد ستاره ها - حریم آسمانی


    کد بنر جشن ستاره ها

    همراهان حریم آسمانی






    PageRank


    آلکسا سایت حریم آسمانی


    حمایت می کنیم