loading...
حریم آسمانی | سایت تخصصی حجاب و عفاف
آخرین ارسال های انجمن
حســین عزتی بازدید : 1113 1392/07/28 نظرات (1)


من عاشق چادرمم ، چون بهم آرامش میده

چطور بگم یه حس امنیت ....

یا یه جور حس مالکیت یعنی اینکه مال خودم هستم نه دیگران

بعضی اوقات بخاطرش اذیت میشم

تو تابستون یه جور

تو زمستون یه جور ... تو بازار .. تو پارک .. تو خیابون

بعضی اوقات بخاطرش یه فکرایی میاد تو سرم که شاید بخاطر اونه که دیده نمیشم یا اینکه اون چیزایی رو که

دخترای دیگه بدست آوردنو من بخاطر اون از دست دادم

راستشو بگم تو خلوتام باهاش دعوام میشه

اما اون همیشه صبوره چیزی بهم نمیگه تا خودم متوجه بشم

یه روز که از خیابون اومدم از دستش کفری بودم نمیدونم چم بود ولی خیلی ازش بدم اومده بود

اومدم تو اتاقم پرتش کردم یه گوشه

یهو رو طاقچه چشم خورد به قرانم

رفتم برش داشتم چشامو بستم یه حمد خوندم بعدشم یه صلوات بازش کردم

چشم چهارتا شد نوشته بود :

ان مع العسر یسرا ...

اره بازم اون ساکت بود و بازم بهم فهمونده شد که چه نعمتی دارم

الانا حواسم بهش هست مواظبم یه خاک بهش نرسه

یه دسمال باهام هست مخصوص خودش تا کثیف شد پاکش میکنم

آره

من عاشق جادرمم

 


 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زهرايي در تاریخ 1392/07/29 و 18:57 دقیقه ارسال شده است

ببخشيد ولي ...مي خوام بگم زياد به دل نمي شينه
عاشقانش كم بود اصلا عاشقانه نبود
پاسخ : شما عاشقانش و بنویسید بدید ما بزاریم رو سایت


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ورژن جدید حریم آسمانی را چطور میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 2057
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 1,450
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,396
  • بازدید ماه : 5,273
  • بازدید سال : 34,004
  • بازدید کلی : 4,044,215
  • کدهای اختصاصی


    جشن تولد ستاره ها - حریم آسمانی


    کد بنر جشن ستاره ها

    همراهان حریم آسمانی






    PageRank


    آلکسا سایت حریم آسمانی


    حمایت می کنیم