loading...
حریم آسمانی | سایت تخصصی حجاب و عفاف
آخرین ارسال های انجمن
حســین عزتی بازدید : 1109 1394/06/16 نظرات (1)


 همه چیز از ی جمله شروع شد، خودم خدا خودش،، به فکر رفتم که معنی این جمله چی ميتونه باشه،، فهمیدم که من با دیگران روبه‌رو نیستم بلکه با خدای خودم روبه رو میشم فهمیدم وقتی همه جا خدا را مدنظر داشته باشی دیگه چیزای کم ارزش دنیوی برات بی معنا میشه، دیگه مهم نیست برات که دیگران زیبایی تو را ببینند و تحسین کنند چون تو خدایی داری که هر لحظه نگات میکنه و از داشتن همچی بنده ای لذت میبره، تو حضرت فاطمه را میبینی که نظر رحمتش سمت تویه و تورا با عشق تماشا میکنه و بهت افتخار میکنه،، با خودم فکر کردم که من چقدر برای خودم ارزش قایلم، چقدر خودما دوست دارم و در جواب چیزی نداشتم که بگم،، با خودم فکر کردم که من زیبام و خدا این زیبایی را داده که در راه درسش استفاده کنم، فهمیدم که هر کس لیاقت دیدن زیبایی های منا نداره و دیگران اینا با پوشش من میفهمند که من چه اندازه برای خودم ارزش قایلم،، با خودم فکر کردم که حجاب چی هست به کی میگن با حجاب و فهمیدم بین حجاب و حیا رابطه مستقیمی وجود داره وفهمیدم که همه چی برميگرده به اعتقاد و نوع نگرش آدمها به این مقوله، وچه خوبه که هرکس خودش به این نتیجه برسه نه با جبر و زور، به قول سهراب چشمها را باید شست جور دیگر باید دید، چادر که پوشیدم آرامشی را احساس کردم که وصف ناپذیر بود به درستی که هر جا عشق به خدا باشه دنبالش آرامش و عشق به اون کار هم میاد، امیدوارم به لطف الهی و یاری دوستان بتونم ادامه دهنده این راه باشم   

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط گلستان بلاگ در تاریخ 1394/06/17 و 21:39 دقیقه ارسال شده است

سلام . خداقوت
باتشکر از مطلب خوب شما.این مطلب در گلستان بلاگ منتشر شد.
http://golestanblog.ir/%D9%86%D8%B8%D8%B1-%D8%B1%D8%AD%D9%85%D8%AA-%D8%AE%D8%AF%D8%A7/
موید باشید
یاعلی. التماس دعا


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ورژن جدید حریم آسمانی را چطور میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 2057
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 641
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,587
  • بازدید ماه : 4,464
  • بازدید سال : 33,195
  • بازدید کلی : 4,043,406
  • کدهای اختصاصی


    جشن تولد ستاره ها - حریم آسمانی


    کد بنر جشن ستاره ها

    همراهان حریم آسمانی






    PageRank


    آلکسا سایت حریم آسمانی


    حمایت می کنیم