loading...
حریم آسمانی | سایت تخصصی حجاب و عفاف
آخرین ارسال های انجمن
حســین عزتی بازدید : 1610 1395/09/28 نظرات (2)


این قسمت : داستان رهایی


سلام خدمت دوستان گرامی.✋

گفتم داستان زندگیمو براتون بنویسم شاید فقط و فقط یه #تلنگر کوچیک واسه کسی بود.💥

داستان زندگی من برمیگرده به دوران دانشگاهم. اول دختر محجبه ای بودم و نمازامو نمیگم سروقت میخوندم ولی هیچ وقت نمیزاشتم قضا بشه تا ترم های بعد که دیگه از حجابمم راضی نبودم و مثل قبل نبود و #نمازهامم شد یه خط درمیون و بعدا کلا ترک شد😔😔 همیشه به خودم میگفتم ببین اطرافیانتم همینجورین یکم تنوع بد نیست دختر باید شور و نشاط داشته باشه.
 هروقتی هم که گاهی اوقات #تلنگری بهم میزدن میگفتم باشه نمازمو میخونم که فقط دو سه روز دوام داشت. 😔
همش به خودم میگفتم دل باید پاک باشه دوست داشتن #خدا هیچ ربطی به ظاهر آدما نداره.

مادرمم خیلی نصیحتم میکرد که حجابمو رعایت کنم و #نمازمو بخونم مثل همیشه جوابم این بود باشه بهشت مال شما مهم دل هست که باید پاک باشه .
من دوستایی داشتم که با پسر دوست بودن 📛ولی من جون از بچگی یکی از پسرای فامیلمونو دوست داشتم همه پیشنهادهای ازدواجمو رد کردم .
انگار کارم شده بود لجبازی با #خدا و رسیدن به اون فرد موردنظرم.
 برای داشتنش هرکاری کردم. دیگه چت کردن توی #فضای_مجازی_با_نامحرم برام خیلی عادی شده بود و مهم برام نبود.😢

 کارم این شده بود که شبا با اهنگ غمگین میخوابیدم و صبح موقع بیدارشدن هم همینطور

.زندگی به معنای واقعی برام #پوچ_و_بی معنی شده بود وشده بودم یه ادم افسرده تا شد محرم امسال😊
شبای اول محرم هییت نمیرفتم ولی شب تاسوعا رفتم کلی #گریه کردم از #خدام و #اهل بیت خجالت کشیدم😔😔
 و شب عاشورا دیگه اوج شرمندگی من بود از همه اهل بیت هجالت میکشیدم😭😭😭
از همه #اهل_بیت خجالت میکشیدم مخصوصا از معرفت #حضرت_عباس در مقابل برادرش و #حضرت_زینب و در آخر از #امام_حسین.

 تا حالا تو عمرم اونجوری دوشب رو #گریه نکرده بودم در حدی بود که فقط یه هفته گلو درد داشتم . 😔

همون شب عاشورا تصمیم گرفتم چادری بشم😍 ودیگه چت کردن با نامحرمو کنار بزارم.📛
تا اینکه چادری شدم و نمازمو دیگه اول وقت میخونم .☺️ بعد مدتی به صورت اتفاقی وارد یک #کانال_مذهبی شدم و از اون کانال به کانال های مذهبی دیگه رفتم و کم کم با #شهدای_مدافع_حرم آشنا شدم و زندگی نامه و وصیت نامه هاشونو خوندم و هرشب براشون #نماز میخونم و عشق واقعی رو توی زندگی اون ها میبینم💚
 و الان زندگیم سرشار از #آرامش_و_عشق به خدا شده وتنها آرزوم زیارت کربلا شده.🙏
#امام_حسین راه درست رو نشونم داد و واقعا زندگیم بهترین شد 😊😊
ببخشید دوستان اگه طولانی شد. 🙏

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مریم در تاریخ 1395/10/07 و 14:54 دقیقه ارسال شده است

لطفا به وبلاگ منم سربزززززنین ونظر هم بدین خیلی ممنونم

این نظر توسط گلستان بلاگ در تاریخ 1395/09/28 و 22:30 دقیقه ارسال شده است

سلام. خداقوت
باتشکر. این مطلب در گلستان بلاگ منتشر شد
http://golestanblog.ir/%DA%86%DB%8C-%D8%B4%D8%AF-%DA%86%D8%A7%D8%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%D8%AF%D9%85-3/
اجرتان با شهدا
یاعلی. التماس دعا



کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ورژن جدید حریم آسمانی را چطور میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 2057
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 215
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,161
  • بازدید ماه : 4,038
  • بازدید سال : 32,769
  • بازدید کلی : 4,042,980
  • کدهای اختصاصی


    جشن تولد ستاره ها - حریم آسمانی


    کد بنر جشن ستاره ها

    همراهان حریم آسمانی






    PageRank


    آلکسا سایت حریم آسمانی


    حمایت می کنیم