loading...
حریم آسمانی | سایت تخصصی حجاب و عفاف
آخرین ارسال های انجمن
حســین عزتی بازدید : 1411 1394/10/04 نظرات (2)

سلام 

من عاشق پسر عمه ام هستم نمیدونم چجوری با اون توی جمع رفتار کنم


پاسخ مشاور حریم آسمانی:


با سلام و عرض ادب

دوست عزیز بهتر بود سوال خود را با جزییات بیشتری مطرح می نمودید. منظور شما از برخورد در جمع ، رفتار کردن با چه هدفی است؟ به طور کلی می توان به سوال شما اینگونه پاسخ داد که بهترین شیوه برخورد در جمع با ایشان به گونه ای طبیعی است. اگرچه اینکار برای شما با دشواری هایی همراه است اما تلاش برای داشتن رفتاری طبیعی به شما کمک می کند که در ذهن دیگران سوء برداشت یا قضاوتی نسبت به شما شکل نگیرد و در نتیجه پیامدهای نامطلوبی که همراه با رفتارهای خاص در مقابل ایشان می تواند ایجاد شود دیگر صورت نگیرد. 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شهرزاد در تاریخ 1395/09/14 و 18:46 دقیقه ارسال شده است

سلام من شهرزادم و ۱۸ سالمه (بچه شهرستان)وعاشق پسر عمم هستم که اون ۲۶ سالشه.(بچه تهرانه)ماباهم رابطه تلفنی داریم و عمم هم ازاین قضیه درجریانه.پسر عمم به من گفت که ماچون خیلی همودوست داریم برام خیلی سخته که ازت دور باشم هی ازم عکس میخاست و منم بهش میدادم عکسای بی حجاب هم میخاست و خیلی عصبانی وناراحت میشد اگ نمیدادم بهش ومیگفت من ازکسی که دوسش دارم نمیتونم جواب ن بشنوم و هی درباره ازدواج وایندمون حرف میزد خب من چون فک میکردم که راست میگه همه جور عکسی بهش دادم وخیلی هم بهش اعتماد دارم ولی حالا میخام بدونم اون منو واقن میخاد توروخدا جوابمو بدین ایامن کاردرستی کردم رفتم باهاش .اینو هم بگم که مامانم اینا صدسال سیاه نمیتونن پسرعممو به عنوان دامادشون قبول کنن چون سیگار میکشه و مشروب هم میخوره اما بخدا که مهربونه دوسش دارم چیکارکنم.فقط لطفا التماستون میکنم جوابمو بدین سایتای زیادی کامنت گذاشتم ولی حتی نظرمو ثبت هم نکردن خاهش میکنم بهم راه درست رو نشون بدین.ممنون.شکلک
پاسخ : سلام ، صد در صد راه اشتباهی رو برای این دوست داشتنتون انتخاب کردین ، فرستادن عکس برای نامحرم چه فامیل چه غریبه کار اشتباهیه ، چون هم ضرر به شما و هم به طرف مقابل وارد میشه و جبرانش سخته، اگه دوس داشتنی هست باید علنی بشه و هرچه زودتر به ازدواج ختم بشه وگرنه ارتباط طولانی بدون چهارچوب موجب خسران میشه و شما تاکید میکنم شمایید که بیشترین ضرر و خواهید دید لطمه های روحی شدیدی به شما خواهد خورد، بازم اگه کمکی بود درخدمتتون هستم ، تشکر از اینکه حریم آسمانی رو انتخاب کردید

این نظر توسط گلستان بلاگ در تاریخ 1394/10/08 و 21:29 دقیقه ارسال شده است

سلام . خداقوت
باتشکر بابت ارسال مطلب خوبتان در گلستان بلاگ.
http://golestanblog.ir/%D9%85%D9%86-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82-%D9%BE%D8%B3%D8%B1-%D8%B9%D9%85%D9%87-%D8%A7%D9%85-%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%85-%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D9%85%D8%B9-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D9%88/
یاعلی. التماس دعا


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ورژن جدید حریم آسمانی را چطور میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 2057
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 446
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,392
  • بازدید ماه : 4,269
  • بازدید سال : 33,000
  • بازدید کلی : 4,043,211
  • کدهای اختصاصی


    جشن تولد ستاره ها - حریم آسمانی


    کد بنر جشن ستاره ها

    همراهان حریم آسمانی






    PageRank


    آلکسا سایت حریم آسمانی


    حمایت می کنیم