loading...
حریم آسمانی | سایت تخصصی حجاب و عفاف
آخرین ارسال های انجمن
حســین عزتی بازدید : 1143 1394/10/02 نظرات (1)


سلام...من پونزده سالمه واقعا از چادر بدم میاد...راسش من کلاس چهارم که بودم به خواست خودمم چادری شدم...ولی از چادر زدم کردن الان واقعا ازش بدم میاد////اینکه مجبورم میکنن حتی تو مسافرتا هم چادر بپوشم بدم میاد...اینکه باید تو گرمای تابستان چادرا تحمل کنم ازارم میده///اینکه توی زمستان نمیتونم کلاه بزارم و مجبورم از سرما کلم یخ بزنه دیوونم میکنه....مسخره کردن دیگران به کنار ینی اصلا برام مهم نیس کسی چیزی بگه ولی من خودم از چادر بدم میاد چون چادر برای من محدودیت درست کرده من اصلا ادمی نیسم که روحیاتم با یه ادم چادری بخوره...دوس دارم تو تابستون هر جور دلم خواس برم بیرو(البته نه هر جوری من هم برای خودم قانون هایی دارم)توی زمستان هر چی میخوام بپوشم....واقعا خسته شدم خیلی اذیتم میکنن من از چادرم بدم میاد ولی به زور میگن باید بپوشی....من دوس دارم تو مسافرتا بهم خوش بگذره که چادر برام محدودیت درست میکنه....من ازتون نمیخوام که در مورد خوبی چادر بهم بگین و کاری کنید که من به چادر علاقه مند شم من یه زمانی دوس داشتم چادرا ولی الان واقعا بدم میاد ازش...ازتون میخوام یه راهی بهم بدین که پدر و مادرما راضی به برداشتن چادرم بکنم.....ممنون میشم


پاسخ مشاور حریم آسمانی:


با سلام و عرض ادب

دوست عزیز اینگونه نگرانی ها و پافشاری ها از سوی خانوادها برای حفظ چادر در شرایط حاضر به دلیل بی بند و باری ها و مشکلات متعددی است که به این واسطه در جامعه ما ایجاد شده است. از اینرو انتظار نداشته باشید که خانواده شما به راحتی به شما اجازه برداشتن آن را بدهند، چراکه نگرانند. در این شرایط مبارزه رو در رو معمولا کاری از پیش نمی برد. اگر تصمیمتان برای کنار گذاشتن چادر قطعی است پیش از آن لازم است اطمینان کافی را در خانواده خود ایجاد کنید که شما حتی بدون چادر هم به حفظ شئونات اسلامی می پردازید. تا زمانی که خانواده تان احتمال دهند که با کنار گذاشتن چادر حجاب را هم کنار خواهید گذاشت نمی‌توانید انتظار رضایت از سوی آن ها داشته باشید. ضمن ایجاد این اعتماد از بحث و جدل و یا بی احترامی به والدین و خانواده خودداری کنید و سعی کنید آزامش لازم را در فضای خانه ایجاد کنید. همچنین بهتر است در این زمینه به اتفاق خانواده از یک مشاور مذهبی با صلاحیت کمک بگیرید تا به شما برای رسیدن به این هدف کمک کند. چنین فردی می‌تواند والدین شما را برای اتخاذ رویکردی منعطف تر در این زمینه راهنمایی کند.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط گلستان بلاگ در تاریخ 1394/10/03 و 20:42 دقیقه ارسال شده است

سلام . خداقوت
باتشکر بابت ارسال مطلب خوبتان در گلستان بلاگ.
http://golestanblog.ir/%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%DA%86%D8%A7%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%AF%D9%85-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D8%AF/

یاعلی. التماس دعا


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ورژن جدید حریم آسمانی را چطور میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 2057
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,063
  • بازدید ماه : 3,940
  • بازدید سال : 32,671
  • بازدید کلی : 4,042,882
  • کدهای اختصاصی


    جشن تولد ستاره ها - حریم آسمانی


    کد بنر جشن ستاره ها

    همراهان حریم آسمانی






    PageRank


    آلکسا سایت حریم آسمانی


    حمایت می کنیم