loading...
حریم آسمانی | سایت تخصصی حجاب و عفاف
آخرین ارسال های انجمن
حســین عزتی بازدید : 1292 1394/09/24 نظرات (1)


چگونه باحجاب شدم؟؟

من قبل از نه سالگی حجابی نداشتم و بعد ازاون حجابو تجربه کردم البته چادری نبودم و چادرو فقط تومراسمایی مثل محرم میپوشیدم 

تقریبا از دوم دبیرستان چادرو انتخاب کردم قبل از این ک چادری بشم تصمیم داشتم ی حجاب زیبا داشته باشم و وقتی چادر پوشیدم جوری لباس بپوشم ک باعث جذب دخترای جوان دیگه ب دینم بشه 

ازوقتی چادری شدم احساس میکنم وظیفه ی سنگینی رو دوشمه احساس میکنم مبلغ دینمم

 احساس میکنم نباید جوری رفتار کنم ک باعث بدبینی دیگران ب چادرم بشه

همیشه سعی میکنم جوری لباس بپوشم ک ی دختر جوان ک منو میبینه بفهمه با چادرم میشه زیبا بود چون ب هرحال زیبایی طلبی یکی از ویژگی های ی جوونه خدارو شکر تاالانم کاری کردم ک خیلی از دوستام بیان کردن ک چادرو دوس دارن وهمینم برا شروع خوبه

من چادرو همین طوری انتخاب نکردم سعی کردم انقد باورامو واعتقاداتمو ب علم وآگاهی درباره ی دلیل حجاب بیارایم ک هیچ باد مخالفی نتونه چادرمو ازسرم دراره..

من عاشق شدم عاشق چادرم:heart_eyes::heart_eyes:

اونقدر عاشق شدم ک حاضر نیستم ی لحظه از خودم جداش کنم

درحال حاضردانشجوی ترم اول پزشکی ام و واقعا اعتقاددارم با بال های سیاهم میتونم تو دنیاوآخرت بالا برم...

یازهرا......درپناه حق

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط گلستان بلاگ در تاریخ 1394/10/15 و 15:48 دقیقه ارسال شده است

سلام . خداقوت
باتشکر بابت ارسال مطلب خوبتان در گلستان بلاگ.
http://golestanblog.ir/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%AD%D8%AC%D8%A7%D8%A8-%D8%B4%D8%AF%D9%85%D8%9F%D8%9F/
پاینده باشید
یاعلی. التماس دعا


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ورژن جدید حریم آسمانی را چطور میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 2057
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 713
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,659
  • بازدید ماه : 4,536
  • بازدید سال : 33,267
  • بازدید کلی : 4,043,478
  • کدهای اختصاصی


    جشن تولد ستاره ها - حریم آسمانی


    کد بنر جشن ستاره ها

    همراهان حریم آسمانی






    PageRank


    آلکسا سایت حریم آسمانی


    حمایت می کنیم